IndyCar – Projekt jednomiejscowych samochodów 2018 został ujawniony nieco więcej

Po ujawnieniu pierwszych szkiców jednomiejscowych samochodów na rok 2018 przedstawiciele IndyCar Series zaprezentowali w środę bardziej szczegółowe zdjęcia.

opublikowany 29/03/2017 à 17:03

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

IndyCar – Projekt jednomiejscowych samochodów 2018 został ujawniony nieco więcej

Stworzone komputerowo obrazy sylwetki jednomiejscowych samochodów IndyCar zaprezentowane w środę w roku 2018 nie są jeszcze ostateczne, ale dają bardziej konkretny przegląd niż poprzednie szkice zaprezentowane kilka tygodni temu przez mistrzostwa Ameryki.

W przyszłym sezonie podwozie Dallary używane od 2012 roku otrzyma uniwersalny zestaw aerodynamiczny, tym samym porzucając dwa rozwiązania Chevroleta i Hondy obowiązujące jeszcze w 2017 roku. Dwie konfiguracje zestawu, jedna do wyścigów szosowych, miejskich i krótkich owali, druga do wyścigów szosowych i miejskich oraz krótkich owali. superszybkie autostrady będą dostępne i rozwijane przez jeszcze nieznanego dostawcę.

Poprawiona wydajność aerodynamiczna i bezpieczeństwo

Wśród głównych różnic od razu zauważamy nowy kształt pokrywy silnika, znacznie bliższy jednostce napędowej niż jej poprzedniczka. Wloty powietrza turbosprężarki zostaną przesunięte do wewnątrz, do kanałów wlotowych chłodnicy.

Przód jednomiejscowych egzemplarzy zostanie skrócony, gdy przednie i tylne błotniki będą mniejsze niż obecnie. Zdjęcie w prawym górnym rogu przedstawia koncepcję tylnego skrzydła szosowego/miejskiego/krótkiego owalnego zestawu wyścigowego, umieszczonego niżej niż w jednomiejscowych samochodach z 2017 r. i charakteryzującego się zwiększoną szerokością.

Do 2018 roku płetwy znajdujące się w przedniej części pontonów zostaną zminimalizowane lub wyeliminowane, a dla zwiększenia bezpieczeństwa w pontonach zostaną zintegrowane konstrukcje odporne na uderzenia boczne.

„Pracujemy nad zapewnieniem większego wsparcia poprzez płaskie dno, – mówi Tino Belli, dyrektor ds. rozwoju aerodynamiki w IndyCar. Dziura w podłodze zostanie zaślepiona na potrzeby wyścigów szosowych i krótkich owali, ale nadal będzie otwarta dla superszybkich torów. »

Wszystkie te nowe funkcje mają na celu zmniejszenie turbulencji generowanych przez obecne jednomiejscowe samochody i utrudniania wyprzedzania. Toni Belli szacuje, że 97% postawionych celów zostało już osiągniętych.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz