Później Honda, kolej na Chevroleta, aby zaprezentować swój zestaw aerodynamiczny zarezerwowany dla „superszybowców”. Ta wersja została zaprojektowana tak, aby maksymalnie zmniejszyć opór. Pokrywa silnika i wyloty wydechowe pozostaną podobne do zestawu aerodynamicznego „drogowego”, ale nadal zostaną zoptymalizowane w celu poprawy prędkości maksymalnej. Tylne skrzydło zaskakuje prostotą i bardzo niską wysokością.
„Konieczne jest zmniejszenie docisku aerodynamicznego na superszybkich drogach, aby poprawić prędkość maksymalną przy jednoczesnym zachowaniu wystarczającego poziomu przyczepności. Zastosowano innowacyjną konstrukcję, aby uzyskać idealną równowagę siły docisku i oporu powietrza z wydajnością silnika., komentuje Chris Berube, kierownik programu IndyCar w Chevrolecie.
Pierwsze publiczne testy zestawów aerodynamicznych „superspeedways” zostaną przeprowadzone podczas testu otwartego 3 maja na torze Indianapolis Motor Speedway.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)