IndyCar – zaprezentowano uniwersalny zestaw aerodynamiczny „super-żużlowy” 2018

Seria IndyCar zaprezentowała uniwersalny zestaw aerodynamiczny w wersji superżużlowej, który będzie używany w 2018 roku.

opublikowany 24/07/2017 à 22:44

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

IndyCar – zaprezentowano uniwersalny zestaw aerodynamiczny „super-żużlowy” 2018

Po zaprezentowanych na początku roku renderach 3D przyszedł czas na prawdziwe modele, które jutro i potencjalnie w środę zostaną przetestowane na owalu w Indianapolis, w rękach Juana Pablo Montoyi i Oriola Servii.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory IndyCar Seria rzeczywiście została zaprezentowana w poniedziałkowy wieczór pierwsze zdjęcia uniwersalnego zestawu aerodynamicznego 2018, w wersji superżużlowej. Podkreśla to znacznie zmienioną konstrukcję w porównaniu z obecnymi jednomiejscowymi pojazdami i zestawami opracowanymi przez Hondę i Chevrolet.

Zainspirowany wyglądem lat 90. zestaw na rok 2018 oferuje obniżoną osłonę silnika i niższy tylny błotnik w krótkiej owalnej wersji/drogowej i miejskiej. Płetwy jako całość zostały zmniejszone i obniżone. Z tyłu usunięto także osłony kół.

Piloci chcieli większego wsparcia aerodynamicznego pochodzącego spod kadłuba jednomiejscowyi wydaje się, że ich życzenia zostały spełnione, ponieważ 66% generowanego docisku będzie pochodzić z tego obszaru samochodu w konfiguracji krótkiego owalu / na drogach i torach miejskich. Wzrost o 19% w porównaniu do obecnej generacji. Rozkład masy został zmodyfikowany i przesunięty do przodu, aby poprawić prowadzenie.

Tak naprawdę, jeśli chodzi o osiągi tego nowego zestawu, maksymalne prędkości przyszłych jednomiejscowych samochodów, nadal napędzanych 6-litrowymi jednostkami V2,2 z podwójnym turbodoładowaniem Hondy lub Chevroleta, powinny być podobne do prędkości maksymalnych osiąganych w Indianapolis.

 

 

Bezpieczeństwo do przodu

Jednakże seria IndyCar w żaden sposób nie poświęciła bezpieczeństwa jednomiejscowych samochodów. Dzięki poprawionym i wzmocnionym pontonom wprowadzono zauważalną poprawę pod względem odporności na uderzenia boczne. Konstrukcja zapewnia zwiększoną szerokość w biodrach jeźdźca.

Górna część osłon bocznych została zaprojektowana tak, aby przekraczać wymagania testów zderzenia bocznego FIA. Wloty powietrza, części boczne i spód zostały zbudowane z hybrydowych włókien węglowych i dyneema dla lepszej ochrony przed penetracją. Chłodnice oleju i wody zostały przesunięte do przodu.

« Symulacje pokazują, że nowy samochód spełnia kryteria IndyCar Series dotyczące nie startowania po obróceniu o 90, 135 lub 180 stopni. » wskazuje komunikat prasowy. Należy pamiętać, że projekt został przestudiowany w celu umożliwienia montażu osłony kokpitu „kiedy się rozwinie. »

« Proces rozpoczął się rok temu w kwietniu i czerpaliśmy pomysły od naszych fanów, kierowców, zespołów, producentów, partnerów… wszyscy podzielili się, przyznaje Jay Frye, prezes IndyCar Series. Ten projekt ma element historyczny, któremu towarzyszy bardzo zaawansowany wygląd i wszystkie najnowsze komponenty. Chociaż projekt wygląda kusząco na papierze, w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej. Nie moglibyśmy być bardziej szczęśliwi, mogąc wystawić ten samochód na tor. »

Montoya i Servia, w imieniu Team Penske -Chevrolet i Schmidt Peterson Motorsports - Honda, zespoły wymagane przez mistrzostwa, będą rywalizować w Indianapolis przed kolejną sesją w Mid-Ohio 1 sierpnia na torze drogowym, a następnie 10 sierpnia w Iowa ( krótki owal) i 26 września w Sebring na Florydzie na symulację wyścigów ulicznych oraz testy chłodzenia i hamulców. Pierwsze zestawy zostaną dostarczone zespołom w listopadzie.

>>>>> Zdjęcia Zestaw aerodynamiczny „super-żużlowy” 2018 <<<<

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz