IndyCar – system push-to-pass zmieniony w 2017 roku

Przedstawiciele amerykańskich serii ujawnili szereg zmian w regulaminie i harmonogramie niektórych weekendów wyścigowych w nadchodzącym sezonie.

opublikowany 07/02/2017 à 12:11

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

IndyCar – system push-to-pass zmieniony w 2017 roku

W 2017 r. nastąpi kilka zmian w niektórych wydarzeniach w kalendarzu. IndyCar Seria. Organizatorzy mistrzostw Ameryki szczegółowo opisali te modyfikacje wczoraj, począwszy od przeglądu programów weekendowych po modernizację systemu push-to-pass.

„Załoga IndyCar Series przeprowadziła konsultacje z różnymi zainteresowanymi stronami, zespołami, kierowcami i promotorami, aby udoskonalić weekendowe harmonogramy i zapewnić wszystkim jak największą wartość i emocje. – mówi Jay Frye, prezes IndyCar. Zmiany te są subtelne, ale poprawią wrażenia z weekendu wyścigowego dla wszystkich uczestników, a zwłaszcza naszych fanów. »

>> Kwalifikacje na owalnych torach Phoenix i Gateway Motorsports Park odbędą się tego samego dnia co wyścig, zaplanowany na sobotni wieczór. Pierwszy dzień tych dwudniowych weekendów skupi się na dwóch bezpłatnych sesjach treningowych, druga w tym samym przedziale czasowym co wyścig.

>> W przypadku double-headera podczas Grand Prix Belle Isle w Detroit w czerwcu sesje kwalifikacyjne do każdego wyścigu spowodują podział pola na dwie grupy w oparciu o czasy treningów, z przydzielonymi 12 minutami czasu na torze dla każdej grupy kwalifikacyjnej oraz pięć minut gwarantowanego czasu zielonej flagi.

Jeśli samochód spowoduje czerwoną flagę podczas sesji kwalifikacyjnej, jego dwa okrążenia z najlepszym czasem zostaną anulowane i nie będzie mógł kontynuować sesji. W ciągu dwóch dni najszybszy samochód w każdej grupie kwalifikacyjnej otrzyma jeden punkt w mistrzostwach drużyn i jeden punkt w mistrzostwach kierowców.

>> Na drogach i w terenie miejskim każdy samochód otrzyma dodatkowy zestaw miękkich opon Firestone z czerwonymi ściankami, co daje w sumie cztery zestawy dostępne na weekend. Każdy zawodnik musi zwrócić jeden komplet opon (z czarną lub czerwoną ścianą boczną) po pierwszej sesji treningowej w weekend i drugi komplet (o innej mieszance niż pierwszy komplet gumy zwrócony) po drugiej sesji treningowej.

>> Wspomaganie wyprzedzania (znane również jako push-to-pass) w wyścigach drogowych i miejskich będzie oparte na maksymalnym czasie dozwolonym dla każdego samochodu, a nie na liczbie użyć.

W przypadku zawodów w Sankt Petersburgu, Belle Isle Park i Sonoma Raceway łączny limit czasu wynosi 150 sekund, podczas gdy w pozostałych wyścigach szosowych/ulicznych – 200 sekund.

Po włączeniu funkcja push-to-pass będzie działać przez ustawiony czas, odpowiadający w przybliżeniu czasowi potrzebnemu do pokonania głównej prostej (około 15–20 sekund).

Piloci będą mieli możliwość wyłączenia aktywacji w połowie, aby zaoszczędzić czas na późniejsze wykorzystanie. Ponadto funkcja push-to-pass nie będzie dostępna na początku wyścigu ani w przypadku ponownego uruchomienia, z wyjątkiem ponownego uruchomienia, gdy do wyścigu pozostaną dwa okrążenia.

>> Wydarzenie na torze Indianapolis Motor Speedway będzie teraz trwało dwa dni, w piątek 12 maja i sobotę 13 maja. W czwartek 11 maja na niższych poziomach Mazda Road to Indy ruch będzie nadal odbywał się.

>> Sesje testowe pierwszego dnia większości weekendów związanych z wydarzeniami drogowymi i ulicznymi będą miały standardowe godziny rozpoczęcia: 11:15 i 45:XNUMX lokalnie. Każda sesja będzie trwała XNUMX minut.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz