IndyCar – Montoya i Servia dzielą się swoimi przemyśleniami na temat zestawu aerodynamicznego na rok 2018

Juan Pablo Montoya i Oriol Servia mogli przetestować zestaw aerodynamiczny IndyCar superspeedway 2018 na torze Indianapolis Motor Speedway.

opublikowany 27/07/2017 à 08:19

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

IndyCar – Montoya i Servia dzielą się swoimi przemyśleniami na temat zestawu aerodynamicznego na rok 2018

Juan Pablo Montoya i Oriol Servia wzięli udział w pierwszych testach zestawu aero 2018IndyCar opracowany przez Dallarę na torze Indianapolis Motor Speedway. Kolumbijczyk i Hiszpan przejechali ponad sto okrążeń na tym przyszłym zestawie aerodynamicznym, który będzie wspólny dla zespołów Chevroleta i Hondy.

„Czujemy się bardzo komfortowo, jakbyśmy byli w wannie, wyjaśnił Juan Pablo Montoya, którego Dallara IR-12 została przygotowana przez Team Penske. Już od pierwszych okrążeń czujemy, że inżynierowie wykonali naprawdę dobrą robotę. Nowe elementy pozwoliły uzyskać lepszą stabilność. Różnica w docisku z pewnością będzie jeszcze bardziej widoczna, gdy kierowcy będą poruszać się po ruchu ulicznym. Samochody będą mogły zbliżyć się do siebie. »

Oriol Servia podzielił się wrażeniami ze swoim kolegą, Hiszpanem, który również ma solidne doświadczenie w IndyCar i ewoluował w tej dyscyplinie od 2000 roku.

„Od pierwszego okrążenia jechałem ostro. To pokazuje, jaki jestem głupi, ale także takie zachowanie jednomiejscowy jest bardzo dobry. Żadnych większych różnic nie odczułem, ale powinny być odczuwalne, gdy jedzie się w korku. Zapowiada się, że ten samochód będzie prawdziwą maszyną wyścigową w 2018 roku.”– dodał Oriol Servia, którego samochód przygotował Schmidt Peterson Motorsports.

 

 

Kolejne testy zestawu aerodynamicznego 2018, tym razem w wersji o wysokim docisku, również zostaną przeprowadzone z dwoma samochodami. Testy zostaną przeprowadzone 1 sierpnia w Mid-Ohio, 10 sierpnia na torze Iowa Speedway i 26 września na Sebring Raceway (Floryda).

„Jesteśmy usatysfakcjonowani, ponieważ liczby odpowiadają naszym wynikom uzyskanym w tunelu aerodynamicznym i symulacji” – wyjaśnił Bill Pappas, wiceprezes ds. zawodów i inżynierii wyścigowej odpowiedzialny za rozwój techniczny zestawu aerodynamicznego na rok 2018. Po raz pierwszy biorę udział w projektowaniu samochodu. Dallara najwyraźniej wykonała dobrą robotę, ale wciąż wstrzymujemy oddech przed pierwszymi okrążeniami na torze. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz