Push to pass to system wdrażany od 2009 roku, który umożliwia kierowcom aktywację ograniczonej ilości doładowania, oferując średnio 200 dodatkowych obrotów na minutę w 6-litrowych silnikach V2.2 trzech producentów silników zgłoszonych w tym roku. Organizatorom zależało na wprowadzeniu kilkusekundowego opóźnienia pomiędzy aktywacją a uruchomieniem push to pass, aby zwiększyć skuteczność manewrów wyprzedzania. Jednak to pięciosekundowe opóźnienie zostało już zmniejszone do 3,5 sekundy w ubiegły weekend na torze Sonoma po tym, jak kierowcy ostro skrytykowali zmianę systemu.
W związku z tym dyscyplina ta ponownie wprowadzi klasyczny system z natychmiastowym uruchomieniem na potrzeby wyścigu w Baltimore. Zawodnicy będą mieli łącznie 90 sekund na aktywację podczas zawodów, przy czym maksymalny czas aktywacji wynosi 20 sekund na trasie o długości dwóch mil (3,2 km). „Mieliśmy dwa wyścigi bez opóźnienia aktywacji i dwa wydarzenia z tym związane”., podkreśla Trevor Knowles, dyrektor działu silników w tej dyscyplinie. „Po otrzymaniu opinii od kierowców dostosowaliśmy parametry push to pass, aby dostosować je do tego konkretnego toru. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)