Na drugą sesję testową zestawu aerodynamicznego 2018 Indycar sprowadzony przez Dallarę, Juana Pablo Montoyę i Oriola Servię testował nawierzchnię i krótką owalną konfigurację na torze w środkowym Ohio. Obaj weterani szczególnie docenili wprowadzone ulepszenia w porównaniu z obecnymi samochodami.
« Myślę, że łatwiej będzie zobaczyć ręce kierowcy poruszające kierownicą, komentuje Kolumbijczyk, i myślę, że samochody będą łatwiej się zużywać. Ryzyko błędów jest większe, więc myślę, że wyścigi będą lepsze. "
Dzięki aerodynamicznemu dociskowi zmniejszonemu o prawie jedną trzecią w porównaniu z samochodami z 2017 r., samochody pozwolą na mniejszą liczbę błędów kierowców i będą generować mniej turbulencji, dzięki czemu samochody będą mogły łatwiej podążać za sobą na torze.
« Szczerze mówiąc, było wspaniale, dodaje Hiszpan. Nie mówię tego tylko dlatego, że tego chcieliśmy. Ale na pewno jest dużo lepiej niż tegoroczne auto. Nawet w Detroit, gdzie prędkości są niższe, a pobiegłem w swoim pierwszym wyścigu w tym roku, nie mogłem zbliżyć się do nikogo, nawet na wolnych zakrętach, ponieważ docisk był zbyt duży. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)