Nie ma (jeszcze) mowy o Halo IndyCar, ale urzędnicy amerykańskiej serii od kilku miesięcy pracowali nad poprawą ochrony kokpitu jednomiejscowych DW12, a co za tym idzie, głów kierowców.
Gdybyśmy widzieli odpowiednik testowany w zeszłym roku Aeroscreen, to ten czas deflektor zamontowany na przedniej masce, tuż przed kokpitem, który ma pojawić się na wyścigu Indianapolis 500 w maju przyszłego roku.
Część tytanowa, tzw Zaawansowana ochrona czołowa (AFP), został opracowany przez firmę Dallara i ma niecałe osiem centymetrów wysokości. Umieszczony jest w osi podwozia.
IndyCar wskazuje ponadto, że rozważano system równoważny Halo, ale nie można go było zamontować w obecnych DW12. Kierowcy będą korzystać z tego systemu podczas testów na torze Indianapolis 24 kwietnia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)