IndyCar chce jeszcze wyższych prędkości

Organizatorzy IndyCar ogłosili, że chcą w dalszym ciągu rozwijać innowacje techniczne w jednomiejscowych pojazdach, aby poprawić prędkość przy jednoczesnym poszanowaniu warunków bezpieczeństwa.

opublikowany 24/05/2013 à 15:21

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

IndyCar chce jeszcze wyższych prędkości

L 'IndyCar to niewątpliwie jedna z najbardziej imponujących dyscyplin pod względem prędkości osiąganych przez pilotów. Ed Carpenter w szczególności zdobył pole position w wyścigu Indy 500, kwalifikując się ze średnią prędkością 228,762 mil na godzinę (368 km/h). Jednak rekord okrążenia na owalnym torze w Indianapolis należy nadal do Arie Luyendyka, który ustanowił rekord okrążenia ze średnią prędkością 237,498 km/h… w 382 roku. Organizatorzy dyscypliny chcą odzyskać te wyniki, nawet jeśli Dan Wheldon wypadek podczas finału Mistrzostw 1996 na owalu w Las Vegas do dziś pozostaje w pamięci wszystkich.

Urzędnicy będą zatem starali się połączyć wydajność i bezpieczeństwo, badając kilka punktów, w których innowacje stale się rozwijają. „W najbliższej przyszłości będziemy świadkami coraz częstszych zmian w naszych samochodach w zakresie takich elementów, jak aerodynamika, moc silnika i opony”., skomentował Derrick Walker, prezes ds. operacyjnych i konkurencji IndyCar. „W pewnym sensie cofniemy się do przyszłości. Wyścigi IndyCar zawsze opierały się na innowacjach i szybkości, a naszym celem jest ponowne otwarcie do tego drzwi. Zaczniemy od naszych obecnych samochodów, dając naszym zespołom i dostawcom więcej możliwości. Zawsze będziemy zwracać uwagę na kontrolę kosztów, ale to nie znaczy, że nie możemy wprowadzać ulepszeń, aby oferować więcej pasji podczas wyścigów, przy jednoczesnym poszanowaniu warunków bezpieczeństwa. »

Zobacz zdjęcia z Indy 500, odwiedzając stronę nasza galeria.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz