Scott Dixon: „Nigdy nie myśl, że wiesz wszystko”

Nowozelandczyk z Chip Ganassi Racing niestrudzenie zdobywa tytuły i zwycięstwa pomimo przybycia do IndyCar wielu obiecujących młodych ludzi.

opublikowany 19/03/2020 à 17:08

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Scott Dixon: „Nigdy nie myśl, że wiesz wszystko”

Jak minął twój okres poza sezonem?

Pomiędzy formatemIndyCar Obecnie długość okresu pozasezonowego, kilka testów, wszystko tak się składa, że ​​nie możemy się doczekać, aż wszystko zacznie się od nowa. Jak w przypadku wszystkich, chodziło o jak najlepsze przygotowanie, postęp i skorygowanie słabych punktów poprzedniego sezonu.

W którym momencie? pojawienie się Aeroscreenu Czy to coś zmienia?

Przed wyjazdem do COTA robiłam tylko testy owalne (Austin Przypis redaktora) i Sebring. Duży nacisk położyliśmy na system wentylacji. Kilka osób zgłosiło wątpliwości w tej kwestii. Nawet podczas testów na krótkim owalu Richmond problemem było chłodzenie. W COTA było wyjątkowo zimno i było oczywiste, że nie będzie to stanowić problemu. W Sebring, gdzie jest ogólnie gorąco, nie ma gdzie odpocząć. Wprowadzono poprawki i wydawało nam się to wystarczające.

A co z zachowaniem?

Środek ciężkości znajduje się nieco wyżej niż w przeszłości jednomiejscowy cięższe, to obszary, którym będziemy musieli się przyjrzeć, ponieważ w dalszym ciągu zwiększamy masę samochodu, co, szczególnie podczas wypadków, nie jest dobrą rzeczą. Ale obawy dotyczące zachowania są takie same dla wszystkich. Na owalnych torach, w korku, może być ciekawie. Szczególnie w Indianapolis, gdzie zwykle bardzo przeszkadza ci samochód przed tobą. Teraz wydaje się, że jest odwrotnie. Zobaczymy, czy to prawda, czy nie, gdy będziemy jeździć w grupie.

 

 

Na starcie znajduje się sześciu kierowców, którzy nie ukończyli jeszcze 23 lat. Czy pamiętasz jak zaczynałeś? Czego powinni się wystrzegać?

Kiedy przyjechałem, miałem 19 lub 20 lat. W takim razie jesteś po prostu podekscytowany, mówiąc szczerze. Starasz się robić wszystko, co w Twojej mocy. Przybyłem do małego zespołu (PacWest Racing, w 2001 r., przyp. red.), a następnie szybko zostałem zapisany do zespołu dysponującego znacznie większymi zasobami (Chip Ganassi Racing, od 2002 r., którego nigdy nie opuścił. przyp. red.).

To, co się zmieniło, to wielkość zespołów. Obecnie wielu ma więcej niż dwa samochody. Kiedy zaczynałem, tak nie było. Dzięki temu możesz przechowywać więcej informacji, danych i filmów. Wideo również bardzo się zmieniło. Jeśli chodzi o dane, możesz teraz mieć je prawie każdego, co jest dość interesujące. Niektórzy ludzie są dobrzy w ich analizowaniu i odtwarzaniu (inni, red.), myślę, że to przyspiesza proces uczenia się.

Ale miałeś więcej prób...

Może 50 lub 60 (dni. Przyp. red.) podczas mojego pierwszego sezonu, a dzisiaj macie ich sześć czy siedem.

Jakiego błędu nie powinieneś popełniać?

Nigdy nie powinieneś wierzyć, że wiesz wszystko. To jest najgorsza pozycja. Cały czas się uczysz, wszystko ciągle się zmienia. Ten sport, nawet w ciągu mojej 19-20-letniej kariery, bardzo ewoluował, zmieniając się imponująco z sezonu na sezon. Wspaniale jest widzieć przybycie tych wszystkich młodych ludzi. Pięć lub sześć lat temu miało miejsce także ważne przybycie. Możesz zobaczyć ich występy, sposób, w jaki się przystosowali i szybkość, z jaką są. To niezwykle ważne dla dobra naszego sportu.

Jak myślisz, ile możesz zyskać na przybyciu Marcusa Ericssona do Chip Ganassi Racing?

W tym roku przeszliśmy z dwóch samochodów do czterech, z powrotem do dwóch, a następnie dodaliśmy trzeci. Widzę, że pozwoliło nam to zatrudnić więcej osób. Nasza grupa była przez jakiś czas dość mała, zwłaszcza na wydziale inżynieryjnym. W związku z tym przybyły nowe osoby, zwłaszcza cztery lub pięć osób na stanowiskach inżynierskich. I koniec programu GT (Forda w IMSA i 24 godziny Le Mans. Przyp. red.) pomogły nam w tym także na poziomie zespołów zarządzających i operacyjnych.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz