Korony spadają na Magny-Cours

Endurance VHC i Challenge Funyo V de V przeżyły swój epilog w tę sobotę na Magny-Cours, scenie ostatniej francuskiej rundy V de V Endurance Series.

opublikowany 11/10/2015 à 18:37

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Korony spadają na Magny-Cours

Ale ten dzień, który odbył się przy zachmurzonym niebie, również był ożywiony wyzwaniem.Wytrzymałość GT / Turystyka i kwalifikacje szybkich prototypów Challenge o tej samej nazwie!

4-godzinny wyścig wytrzymałościowy GT / Turystyka: fantastyczny powrót Lafarguesów

Ponieważ wczoraj w kwalifikacjach udało im się przejechać zaledwie dwa okrążenia, Patrice i Paul Lafargue wystartowali z końca stawki i wiedzieli, że ich przeznaczeniem jest walka o powrót na szczyt. Zaczęli od tego, że bardzo wcześnie zjechali do pit stopu i definitywnie objęli prowadzenie na około dwadzieścia minut przed metą, kiedy Ginetta LMP3 nr 32 zespołu Tomlinson / Simpson / Schjerpen dotrzymała kroku ostatniemu pit stopowi. Pozostało po Ferrari 458 GT2 n°2 Visiom of Perrier / Pagny / Bouvet, prototyp w końcu zyskuje przewagę pięć minut od szachownicy, ale dla załogi GT najważniejsze było zdobycie punktów za 2. miejsce, które pozwolą im zaprezentować się jako lider w Estoril.

Podium GTV1 uzupełnia Mercedes SLS n°70 ANTeam of Yerly / B. i E. Stucky, który przez ostatnią godzinę nadal znajdował się w pierwszej trójce. Trio wyprzedza Pescarolo 3 n°02 Speedreams Racing, który również wydawał się mieć dobrą kartę do rozegrania. Niemniej jednak poprzedza Audi R72 LMS nr 8 AB Sport Auto firmy Thybaud / Proust / Jousse, zwycięskie w GTV45, podczas gdy SF V2 nr 8 firmy Solution F (Charriol / Rayneri / Faure) korzysta z problemów mechanicznych GC96 - V10 nr 8 Calari / Calmoni / Alexander wygrywa klasę S20.

6 Hours V de V Endurance Proto: TFT odzyskuje prowadzenie w kwalifikacjach

Wolny trening sugerował dominację Ligiera JS 53 Evo 2 na własnym boisku, ale pole position zdobyła Norma M20 FC. Dzieło TFT i jego zespołu Vilarino / Ferté / Illiano, zrzeszonego za kierownicą nr 8. Jednak aktualny mistrz proto ma cztery przewagi? Ligier, z numerem 35 Ultimate of Lahaye / Heriau / Nicolet w kolejności, najlepszy czas z dwóch wczorajszych darmowych sesji i pierwszym Prestige, przed numerami 29 i 91 Graffa w rękach Trouilleta / Clairay / Perroya i Gauvina / Pasian/Findlay.

VHC Endurance Challenge V de V – C1: Metzger pod koniec napięcia

Historyczne pojazdy wyścigowe są wspaniałe, ale ich mechanika może być delikatna. John Doe (Wassermann Racing) miał tego gorzkie doświadczenie. Zbliżał się do zwycięstwa, zanim jego Chevron B60 nr 121 pozwolił mu przejechać na przedostatnim okrążeniu. Następnie otwiera się królewska droga dla polemana Francka Metzgera (Zespół 4), który wygrywa za kierownicą swojej Cesca Grac z numerem 6, przed Elvą MK8 Philippe'a Tissandiera (Méca Motor), który wystartował z 7. pozycji na siatce. Doe ostatecznie obronił 3. miejsce, zdobywając wystarczającą przewagę nad Osellą PA 6 duetu Emmanuel Lion / Etienne Champetier de Ribes.

VHC V de V – C2 Endurance Challenge: Thybaud mistrzem 2015 roku

Contraint de ranger sa Chevron B60 n°121, ce matin, alors qu?il avait quasiment course gagnée, John Doe n?est pas trahi par sa mécanique lors du feu d?artifice finale de cette saison 2015. Si Franck Metzger s?est affirmé comme le premier leader, John Doe se porte en tête à l?issue des arrêts aux stands et profite de l?abandon de l?ancien leader pour dérouler jusqu?à l?arrivée. Il devance ainsi l?Osella PA 6 n°66 du duo Emmanuel Lion / Etienne Champetier de Ribes et la superbe Hema n°11 d?Eric Van de Vyver et Patrick Brossard qui a connu une alerte en fin de course. En terminant au pied du podium, enfin, Franck Thybaud (Porsche 944 Cup) s?adjuge le titre dans le Challenge Endurance VHC.

Wyzwanie Funyo V de V – C1: Koronacja dla Houlliera

Jeśli Jean Quelet za kierownicą jednego z trzech nowych Funyo SP05 będzie prowadził od startu do mety z pole position, na ostatnim okrążeniu zniknie, pozostawiając rywali w walce o tytuł. Cała uwaga skupia się na pojedynku Romaina Houlliera (HMC Lohéac) z Gwénaël Delomier (Kramer Racing). Obaj ukończyli wyścig w tej kolejności, a koronację zdobył pierwszy przed dwoma ostatnimi wyścigami, zastępując na liście zwycięzców Queleta. Po trzecie, Yves Orhant (YO Concept) wygrał walkę SP05 z Christophe'em Girardotem (Prom Auto Sport). W klasyfikacji B zwycięstwo Pascala Vaglio-Giorsa (HMC) przed Renaudem Malinconim (GC Automobile) i Jennifer Michel (AGR/Bleu Mercure).

Funyo V de V – C2 Challenge: SP05 prowadzi w debatach

Koronę przyznaną kilka godzin wcześniej Romainowi Houllierowi, Yves Orhant, wypadający z klasyfikacji, nie przepuścił okazji, by objąć prowadzenie od drugiego okrążenia. Bretończyk wyraźnie wyprzedza zatem Funyo 5 nowego mistrza, który zdobył w ten sposób maksymalną liczbę punktów, oraz swoją wielką rywalkę Gwénaël Delomier. Christophe Girardot po raz kolejny nie stanął na podium i wyprzedził kolegów z drużyny Wintec, Cyrila Denisa i Juliena Goupy'ego. W klasyfikacji B Renaud Malinconi mści się i wygrywa z Nicolasem Jegou (NJ Motors) i Thomasem Despretzem (Wintec).

Funyo Challenge V de V – C3: Houllier kończy w wielkim stylu

Romain Houllier udowadnia, że ​​w tym roku jest mistrzem na tym wyjątkowym polu 35 Funyo. Liderem na pierwszym okrążeniu pozostał nim przez 10 okrążeń zawodów, które zakończyły się za samochodem bezpieczeństwa w wyniku kolizji, w której uczestniczyli zwłaszcza Gwénaël Delomier i Christophe Girardot. Odpadający wicemistrzowie Cyril Denis i Alexandre Barbiat (ABN Fun Driver) stanęli na podium, a ten ostatni musiał wyprzedzić Marcela Sciabarrasiego (Sciabarrasi Compétition). I znowu na koniec Renaud Malinconi, który triumfuje w klasyfikacji B, tym razem przed Xavierem Cousinem (SRT/HMC) i Géraldem Poussinem (Kramer).

Opis projektu Monoplace V de V – C2: wspaniałe zmagania? za Drouxem

Utytułowany wczoraj wieczorem David Droux (RC Formula) nie poddał się i w sobotni poranek zanotował swoje 14 zwycięstwo w 16 wyścigach w tym sezonie, prowadząc jednego zawodnika. Jednak napięcie sięga już zenitu, najpierw pomiędzy Gillesem Heriau (Formula Motorsport) a Julienem Falchero (GSK Grand Prix), a dalej pomiędzy Pietro Peccenini (TS Corse), Erwinem Creedem (Formula Motorsport), Laurentem Lamolinaire (Lamo Racing) i Oscarem Arcila. Ostatecznie wszyscy dotarli do mety w tej kolejności, wśród Panów zwyciężył Peccenini, a w klasie B Arcila.

Wyzwanie V de V – C3 dla pojazdów jednomiejscowych: Droux kładzie kamień

David Droux kończy sezon tak, jak go rozpoczął: zwycięstwem. Tradycyjnie uplasował się na pole position i prowadzi od startu do mety, pozostawiając Juliena Falchero i Gillesa Heriau w walce o drugi stopień podium. Kolejność jest odwrotna w stosunku do poprzedniej rundy i w końcu Falchero ma ostatnie słowo. Erwinowi Creedowi ostatecznie nie udało się stanąć na podium, pokonując zwycięskiego w klasie B Oscara Arcilę. Serge Heriau (HMC) ostatecznie narzucił swoją dominację w Gentlemen.

0 Zobacz komentarze)