World Series by Renault, udany zakład dla Losange

Patrice Ratti, prezes Renault Sport Technologies, mówił o sukcesie World Series by Renault, który obchodzi swoje dziesięciolecie.

opublikowany 20/12/2014 à 17:29

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

World Series by Renault, udany zakład dla Losange

Daniel Ricciardo, Jean-Éric Vergne, Jules Bianchi, Kevin Magnussen, Carlos Sainz Jr… Nie liczymy już pilotów, którzy przelecieli World Series wg Renault któremu udało się wbić lotkę F1. WSR udało się przyciągnąć największych graczy sportów motorowych i teraz prezentuje niemal obowiązkowy krok dla przyszłych graczy w wiodącej dyscyplinie pojazdów jednomiejscowych. „To powód do wielkiej dumy, że impreza od lat cieszy się tak dużym powodzeniem”, jest spełniony Patrice Ratti, prezes Renault Sport Technologies. „Widząc wyniki, możemy się tylko cieszyć ze skuteczności World Series by Renault. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że dzięki naszym spółkom zależnym i partnerom, takim jak Elf i Michelin, wciąż mamy tak wielu widzów, możemy pracować z bardzo profesjonalnymi strukturami i widzieć, jak znakomici kierowcy przechodzą przez nasze mistrzostwa, wszyscy uznani za swoje umiejętności, zanim dołączą do niektórych elita, czyli F1. »

Dziesięć lat po stworzeniu bezpłatnego i dostępnego dla publiczności cyklu szkoleń dla młodych pilotów, Renault może uznać swoje założenie za udane. „Cieszymy się, że po dziesięciu latach wszystkim naszym uczestnikom udało się odłożyć na bok dzielące ich różnice dla dobra World Series by Renault. Pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej zespoły poradziły sobie dzięki refleksjom grupy roboczej. Podjęte decyzje, m.in. dotyczące wydłużenia żywotności jednomiejscowych pojazdów, pomogą im w 2015 roku?, podkreśla Patrice Ratti. „Ponadto nasza oryginalna koncepcja spotkań w 100% Renault przybliża publiczność do wyścigów samochodowych. To wpływa na wizerunek naszej marki. Renault zajmuje wyjątkową pozycję w sportach motorowych dzięki swoim niezbędnym przepisom w karierze kierowcy. Prestiżowa historia Formuły Renault, która zbliża się do 45-lecia, jest doskonałym przykładem nienaruszonego sukcesu w relacji jakość/cena. W 2015 roku wprowadzimy także najnowsze generacje Formuły Renault 2.0 i Clio Cup w Chinach. »

Z przybyciem RS01 na stokach, Renault pragnie utrzymać ważną rolę w sportach motorowych. Od tego bezpośrednio zależy jego zasięg RS. „Dane za rok 2014 nie są jeszcze znane, ale pierwsze trendy pokazują, że oferta RS jest bardziej międzynarodowa niż kiedykolwiek. 22% naszych modeli, czy to marka Renault Sport, GT czy GT Line, są sprzedawane poza Europą. W znaczący sposób wróciliśmy także do Meksyku, gdzie Clio RS miało spektakularny start. Dla tego pojazdu głównymi rynkami są Japonia i Australia, zaraz za Francją. Sytuacja jest niemal identyczna w przypadku Mégane RS, co pokazuje, że nasze produkty świecą daleko poza naszymi granicami! »– podsumowuje Prezes RST.

0 Zobacz komentarze)