Pozostało jeszcze zrobić wszystko, żeby dostać się do Estoril!

„Finał w Estoril w 2015 roku wywołuje napięcie, jakiego rzadko można doświadczyć w V de V Endurance Series, ponieważ stawiam każdemu wyzwanie, aby wytypował mistrza, zarówno na froncie Endurance Proto, jak i Endurance GT / Touring. V of V.

opublikowany 29/10/2015 à 17:04

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Pozostało jeszcze zrobić wszystko, żeby dostać się do Estoril!

Ten kwestionowany sezon jest odzwierciedleniem trzyletniej refleksji mającej na celu określenie nowych przepisów, które są obecnie jednomyślnie akceptowane na padoku. Będziemy zatem świadkami finałowego sprintu antologii w obu kategoriach na tym wspaniałym torze w Estoril, na którym odbyło się nasze ostatnie spotkanie od 2006 roku. Portugalia to bardzo piękny kraj zamieszkany przez wspaniałych ludzi i miasta takie jak Lizbona, Estoril czy Cascais, na obrzeżach Portugalii tor, to miejsca, w których żyje się dobrze i do których chętnie wybierają się nasi konkurenci o tej porze roku. Ma także bogatą historię, gdyż był gospodarzem licznych Grand Prix Formuła 1, z których część pozostanie w annałach, a pod względem technicznym jest bardzo interesujący, szczególnie fragmenty takie jak „korkociąg” (krzywa Gancho) czy Parabolica Ayrtona Senny. Po zakończeniu wielu mistrzostw kilka renomowanych drużyn korzysta z okazji, aby poszerzyć swój program i zasmakować ducha V de V. Które ogólnie doceniają i które uwzględniają w swoim harmonogramie na kolejny sezon. Ponad trzydzieści samochodów na każdym polu jest zapowiedzią tego, jaki będzie rok 2016. Będzie jak zawsze licznie! »

Erica Van de Vyvera

6 godzin V V Wytrzymałość Proto: CD Sport czy IDEC? Norma czy Ligier?

Z matematycznego punktu widzenia wciąż jest wiele załóg, które mogą poszczycić się następcą Vincenta Capillaire'a. Jeśli mistrz 2014, który musiał opuścić część sezonu, nie może pojawić się na tej liście, jego zespół TFT, w przypadku niepowodzenia w zdobyciu tytułu, będzie walczył o zwycięstwo odniesione na Magny-Cours z Ferté/Illiano/Vilarino Norma M20 FC nr 8. Jak dotąd w prognozach preferowany jest numer 30 z Bole-Besançon/Accary/Foubert. Jednak trio CD Sport będzie musiało wygrać wewnętrzną walkę, która stoczy ich z 33. członkiem ich drużyny, Dannielou/Maulini/Wolff. I to bez liczenia na IDEC Sport Racing, które będzie miało poważne atuty do zaoferowania wraz ze swoim stowarzyszeniem Patrice i Paul Lafargue/Enjalbert, liderem Ligiera, producenta, któremu zawdzięczamy JS53 Evo 2, który napędza pluton. Jeśli chodzi o Jensa Petersena (Norma nr 41 Palmyr), on również potrafi sprawić, że wszyscy się zgodzą. Powiedziałeś mocno?

4-godzinny wyścig wytrzymałościowy GT / Touring: modele LMP3 wchodzą w życie

Czekając na potwierdzenie trendu, który przewiduje pojawienie się w przyszłym sezonie około piętnastu prototypów LM P3, w Portugalii będziemy świadkami pierwszej konfrontacji w V de V Endurance Series pomiędzy prototypami Ginetta i Ligier, zgłoszonymi odpowiednio przez drużynę LNT i Onroak Racing, w którym gości Jacques i Pierre Nicolet, którym przy tej okazji towarzyszy Pierre Fillon, prezes Automobile Club de l'Ouest, który chciał stworzenia kategorii LM P3. Ze sportowego punktu widzenia walka o tytuł zapowiada się na równie wysoką intensywność pomiędzy zespołem Visiom a jego drużyną Ferrari 458 GT2 n°2 confiée à Pagny/Perrier/Bouvet, et IDEC Sport Racing qui aligne la Porsche 911 GT3-R n°1 des champions en titre Patrice et Paul Lafargue. La Mercedes Zespół SLS nr 70 AN w składzie Bruno i Edwin Stucky/Yerly oraz Ferrari 458 GT3 nr 51 AF Corse z Monttermini/Cordoni/Zanuttini będą walczyć o trzeci stopień końcowego podium. W GTV2 ranking jest obecnie zdominowany przez Erica Van de Vyvera (Audi R8 LMS nr 11), dla którego pierwszymi przeciwnikami będą jego koledzy z drużyny Thybaud/Proust, związany z Audi n°45 AB Sport Auto. Jeśli chodzi o klasyfikację S1, została ona już wygrana na Magny-Cours przez GC Automobile i GC10-V8 Calari/Alexander David.

0 Zobacz komentarze)