Tradycyjna prezentacja nowych motocykli na początek roku, w której Yamaha wzięła udział w tym tygodniu, to przede wszystkim okazja do podniesienia zasłony z dekoracji maszyn i zwrócenia uwagi na partnerów. Mechaniczne i aerodynamiczne rozwiązania tej nowej broni są oczywiście nieobecne w prezentowanych modelach i zazdrośnie zachowywane w biurach projektowych aż do pierwszych oficjalnych testów.
Końcowe testy zorganizowane w Walencji 08 listopada 2022 roku pozwoliły zespołom przetestować różne rozwiązania, głównie aerodynamiczne, z których część ma duże szanse pojawić się w modelach na rok 2023.
Oto spojrzenie na to, co mogliśmy znaleźć w Yamaha YZR-M1 Fabio Quartaro w 2023.
W modelu prezentacyjnym płetwy umieszczone po obu stronach przedniej owiewki zostały zredukowane do najprostszego wyrazu.
W Walencji Yamaha przetestowała dwa znacznie bardziej radykalne rozwiązania. Pierwszym było dodanie 2 aerodynamicznych wypustek w dolnej części owiewki, w dekoracji kamuflażowej na tym zdjęciu.
Druga wersja składała się z bardziej złożonej dwupoziomowej płetwy.
Z tyłu oparcie siodełka jest znacznie bardziej imponujące niż w modelu 2022. Ogólny trend na padoku stanie się normą, ponieważ ten element mieści teraz coraz bardziej imponujące płetwy w większości maszyn: Do czego służą płetwy w oparciu siodełka?
W Walencji testowano wiele rozwiązań, w tym ten imponujący zestaw 4 płetw.
CZYTAJ TAKŻE > Fabio Quartararo podnosi zasłonę na temat Yamahy 2023
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)