Piero Taramasso: „W motocyklach najważniejsze jest wyczucie kierowcy”

Kierując zespołem składającym się z dwudziestu pięciu osób – w tym jedenastu monterów i siedmiu techników – przydzielonych do różnych zespołów, Włoch musi także stawić czoła żądaniom i skargom kierowców, którzy nie zawsze mają takie same potrzeby. Prawdziwy ból głowy...

opublikowany 09/09/2021 à 15:00

Michel Turco

0 Zobacz komentarze)

Piero Taramasso: „W motocyklach najważniejsze jest wyczucie kierowcy”

Piero, opony są obecnie na gorącym miejscu. Dlaczego kierowcy tak bardzo krytykują Michelin od chwili wznowienia mistrzostw?

To prawda, że ​​mieliśmy małe problemy w Austrii i na Silverstone. W firmie Spielberg architektura naszej tylnej opony nie każdemu odpowiadała. Była to dość nietypowa architektura, mająca na celu utrzymanie niezbyt wysokiej temperatury, bo wiemy, że austriacki tor jest bardzo szybki. Architekturę tę połączono także z dość sztywną mieszanką gumy. Aby się zorientować, miękka mieszanka, którą oferujemy w Spielbergu, jest tą twardą, którą dostarczamy do Mugello i Portimão. Ostatecznie znaleźliśmy się na dość ostrych oponach, które ciężko było dokręcić... Nie pomogły nam też warunki pogodowe.

Kto miał największe problemy z użytkowaniem tej opony?

Ce sont surtout les pilotes Ducati qui se sont plaints. On a eu aussi des remarques de Marc Márquez (Honda. Ndlr). Mais à l’analyse des datas, on ne note aucun problème hormis ces difficultés rencontrées par certains pilotes à le faire fonctionner

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz