Plotka krążyła już od jakiegoś czasu, teraz jest już oficjalna: GasGas zadebiutuje w MotoGP w 2023 r. współpracując z zespołem Tech3 kierowanym przez Hervé Poncharala. W ten sposób trójkolorowa struktura przejdzie od statusu niezależnego do Zespół fabryczny dołączając do klanu GasGas. Jednym z dwóch reprezentantów będzie Pol Espargaro, który powróci do trójkolorowej struktury, w której pełnił obowiązki od 2014 roku (debiut w MotoGP) do 2016 roku, jeżdżąc wówczas na Yamasze YZR-M1.
W 2023 roku Hiszpan, były mistrz świata Moto2, będzie ścigał się na GasGasie, czyli niczym innym jak KTM RC16, na którym jeździł w latach 2017-2020. „GASGAS to zwycięska marka, – mówi Pit Beirer, dyrektor GASGAS Motorsports. Od razu osiągnęła niesamowity poziom wyników w dyscyplinach takich jak MXGP, Supercross, Enduro i Rajd samochodowy gdzie zdobyliśmy Grand Prix, Main Eventy, tytuły Światowe i trofea. To dla nas stosunkowo nowa marka i mamy nowe cele.
„Mamy nadzieję, że fani podążający za „czerwonym” będą zadowoleni z tej historii. Dzięki naszemu silnemu partnerowi, zespołowi Aspar w Moto3 i Moto2, mogliśmy zobaczyć GASGAS na szczycie tych kategorii. Byłoby wspaniale zobaczyć tego samego dnia w najtrudniejszej kategorii ze wszystkich. Chcę podziękować Hervé i fabrycznemu zespołowi wyścigowemu Tech3 za zachowanie otwartego umysłu i prawdziwe wsparcie tej zmiany, aby stać się zespołem wyścigowym GASGAS Factory Racing. Uważamy, że to ekscytujące i inne. »
Miguel Oliveira w GasGas?
Jeśli chodzi o to, kto będzie kolegą z drużyny Espargaro w 2023 roku, Pit Beirer wyjaśnia, że negocjacje z Miguelem Oliveirą nie zostały jeszcze zakończone. Jeśli Portugalczyk przyjmie ofertę, co stanie się z Remym Gardnerem i Raulem Fernandezem? Pierwszego spodziewamy się w RNF… co do drugiego, aktualnego mistrza świata Moto2, nie zamyka on drzwi do WorldSBK.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)