Test Mandaliki MotoGP – Ostatnia prosta

Po pięciu dniach testów w Sepang (Malezja) i Mandalika (Indonezja) ponad 20 sklasyfikowano w skali poniżej 0”9. Chociaż niektóre fabryki są technicznie do przodu, inne wydają się już osiągnąć swoje granice.

opublikowany 19/02/2022 à 16:00

Tomek Morsellino

0 Zobacz komentarze)

Test Mandaliki MotoGP – Ostatnia prosta

Pol Espargaro opuszcza Mandalikę uspokojony.

Jeśli kilka dni wcześniej w Sepang w Mandalice Ducati GP22 pokazał na co go stać, to Honda wyróżniała się na tle innych. Japoński producent całkowicie przerobił swój egzemplarz na rok 2022, opracowując zupełnie nowy model RC213V. Deklarowany pomysł polega na stworzeniu maszyny, która będzie mniej wymagająca dla przedniej osi poprzez wykorzystanie większej części tylnej. Mówiąc wprost, celem jest także umożliwienie narzucania się kierowcom innym niż Marc Márquez, as w sztuce przekraczania granic przedniej opony. Aby znaleźć na pierwszym stopniu podium innego reprezentanta Hondy niż ośmiokrotny mistrz świata, trzeba cofnąć się do Cala Crutchlowa w Argentynie 2018. W Mandalice to właśnie Pol Espargaró (HRC), jego kolega z drużyny, pokazał być najszybszym. „ Nigdy wcześniej nie byłem tak szybki, Posiada powiedział. Je n’ai jamais disposé d’une Honda qui fonctionnait aussi bien. Ce n’est qu’un test. Nous avon

Tomek Morsellino

Dziennikarz i reporter MotoGP.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz