Regal przejmuje stery

Po dwóch wyścigach bez zwycięstwa Lionel Régal wygrał rundę Vuillafans, ósmą rundę Górskich Mistrzostw Francji. Znowu startuje w mistrzostwach.

opublikowany 06/07/2009 à 12:03

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Regal przejmuje stery

Podczas gdy burze utrudniały sobotnie wspinaczki testowe, a nawet doprowadziły do ​​odwołania jednego z nich, w niedzielę było spokojniej. Na niebie, ale nie na torze. Lionel Régal, znajdujący się nieco w tyle od kilku tygodni, odzyskał przewagę nad rywalami. Od pierwszego podjazdu przez pewien czas „hamował” (1:50??784), spychając dwie sekundy za sobą Sébastiena Petita, Nicolasa Schatza i Fabiena Frantza.

Na drugim podjeździe kolarz z Rodanu potwierdza swoją dominację, poprawiając swój czas o ponad półtorej sekundy i wymazując rekord toru (1 49 234). Jedyny, który wytrzymuje to porównanie, Sébastien Petit, wciąż traci prawie dwie sekundy do tyłu. Wszystko zamarza, gdy na fanów Vuillafans zaczyna padać deszcz. Podczas gdy zamknięte samochody wspinają się po suchym torze, najszybsze jednomiejscowe samochody zadowalają się utrzymaniem kursu, a czasu nie da się osiągnąć. Zwycięstwo Lionela Régala pozwala mu ponownie wystartować w mistrzostwach. Mistrz Francji będzie bronił swojej pozycji 19 lipca w Dunières (Górna Loara).

Ranking
1. Régal (Reynard 1 KL) 1?49??234 (1 jednomiejscowy)? 2. Petit (Reynard 95 D) przy 1??829? 3. Schatz (Lola T 94/50) przy 2??680? 4. F. Frantz (Reynard 92) o 2??805? 5. Baudin (Reynard 1 KL) na 3??784 – 6. Ritchen (Lola B 99/50) na 4??646 – 7. A. Thomas (Lola B 99/50) na 5??298? 8. C. Frantz (Norma M 20) przy 7??617 (pierwszy protosport)? 1. Allais (Reynard 9 D) o 97 8? 002. Castellana (Norma M 10) o 20??8? itp.

Seria B: 1. Dosières (BMW 320 ST) 2?16??134 (1. Touring)? 2. Wever (Porsche 996 Cup) o 0 (pierwsza oferta specjalna GT)? 040. Dubois (Scora maxi) na 1??3 (4. grupa F)? 137. Roudet (Audi A1 ST) za 4? 4. Bud (BMW 4 ST) przy 200??5? 320. Y. Poinsignon (CG turbo) przy 4??697? 6. Cosson (BMW M5) przy 096??7 (3. gr. N)? 6. Vuillaume (Porsche 233 GT1) przy 8 (pierwsza produkcja GT) – itd.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz