Kategoria produkcji
Prowadzący dzień wcześniej po trzech wspinaczkach testowych Ronald Garcès szybko umieścił swoje Audi R3 LMS Ultra na szczycie tabeli czasów już od pierwszego podjazdu wyścigu. Nadal dominował w tej kategorii i zwyciężył, co było jego czwartym zwycięstwem z rzędu w tym roku.
Z tyłu wreszcie Christian Schmitter i jego Porsche Drugie miejsce zajął 997 GT3 R, a na jego podium stanął Anthony Dubois Alpine A110 GT4. Philippe Schmitter, podobnie jak Yannick Poinsignon, musiał wcześniej się poddać.
Kategoria sportowa
Geoffrey Schatz szybko zwyciężył także w kategorii Sport, co było jego piątym zwycięstwem w tylu wyścigach w tym sezonie. W rezultacie Schatz skorzystał z okazji, aby ustanowić nowy rekord toru za kierownicą swojego Nova NP5 E01SC Turbo.
Drugi po pierwszym podjeździe wyścigu Damien Chambérod padł ofiarą poślizgu na drugim podjeździe za kierownicą swojej Normy M20FC E2SC Turbo, co zmusiło go do upadku na ostatnim podjeździe. Co zrobił, że zajął 2. miejsce w zawodach, przed Fabienem Bourgeonem na swoim Revolt 3P0.
Kolejne spotkanie zawodników CFM: 4 i 5 września na Turckheim Hill Climb – 3-Épis.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)