FR 3.5 – Norman NATO przekonał Damsa

Autor pierwszorzędnych czasów z jednym z dwóch Dallara-Zyteków z Dams, podczas prywatnych testów w Barcelonie, a następnie ostatnich testów zbiorowych w Motorland Aragon, Norman Nato zdobył swój bilet na rok 2013.

opublikowany 30/11/2012 à 01:19

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

FR 3.5 – Norman NATO przekonał Damsa

Zespoły ledwo spakowały sprzęt na zimę w Alcaniz 24 listopada, ale zespół Dams już wybrał parę kierowców na kolejny sezon serii FR 3.5. Gdyby Brazylijczyk Lucas Foresti miał niewielkie szanse na utrzymanie w zespole Jean-Paula Driota, moglibyśmy sobie wyobrazić Arthura Pica ponownie za kierownicą jednego z jednomiejscowych bolidów Le Mans. Tak się nie stanie, ponieważ francuskim kierowcą zespołu będzie Norman Nato, bardzo żywy podczas swoich trzech pierwszych doświadczeń w tej dyscyplinie, najpierw z Ardenem Caterhamem, dwa dni po finale w Barcelonie, a następnie w Alcaniz podczas tzw. ”testy.

Firma Dams powinna ogłosić swój kolejny starter do serii Word Renault Na początku następnego tygodnia. W międzyczasie jesteśmy zachwyceni NATO, które będzie mogło spędzić bardzo spokojny grudzień i udoskonalić swoje zimowe przygotowania przed pierwszymi zbiorczymi testami zaplanowanymi na koniec lutego.

Jean-Paul Driot, dyrektor generalny DAMS:
« Miło jest powitać i dać szansę nowemu, młodemu francuskiemu talentowi w zespole. Norman zrobił świetną karierę karting i szybko awansował jednomiejscowy. Testy, które przeprowadził w naszym samochodzie, były bardzo przekonujące, zarówno pod względem uzyskanych czasów, jak i podejścia do inżynierów i zespołu. Dlatego jesteśmy zachwyceni możliwością powierzenia mu koła na przyszły sezon i jestem pewien, że nie minie dużo czasu, zanim pokaże się w czołówce. »

Norman NATO:
« Oczywiście bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do zespołu DAMS, któremu dziękuję za zaufanie. To świetny zespół, z ogromnym doświadczeniem i uznanym know-how, nie zapominając o kadrze technicznej na bardzo wysokim poziomie. Zdobyła szereg tytułów w różnych kategoriach i dla mnie był to najlepszy możliwy pakiet w tej dyscyplinie. Oczywiście różnica w wydajności pomiędzy FR 3.5 i FR 2.0 jest bardzo duża. Szczególnie jeśli chodzi o moc i przyspieszenie. Jestem jednak zadowolony z listopadowych testów, dobrze się zaaklimatyzowałem i osiągnąłem niezmiennie dobre wyniki w czołowej szóstce. Jak każdy kierowca ścigam się, aby wygrać i postaram się to zrobić w przyszłym sezonie. Ale realistycznie rzecz biorąc, skupię się na nauce Formuła 3.5 i upewnij się, że postępujesz tak szybko, jak to możliwe. Do kolejnych testów w lutym będę intensywnie przygotowywał się fizycznie, aby być gotowym na ten ważny dzień. Już nie mogę się doczekać startu sezonu 2013! Na koniec chciałbym podziękować zespołowi RC Formula, który sprawił, że w tym roku wziąłem udział w wyścigu, a także FFSA i moim partnerom, Segond Group i Enzo Hôtels, którzy bardzo mnie wspierali. »

0 Zobacz komentarze)