Denny Hamlin nie prowadził przez wiele okrążeń, gdyż objął prowadzenie po ostatniej rundzie pit stopów. Piąta żółta flaga wyścigu została wywieszona, gdy Dale Earnhardt Jr (Hendrick Motorsports) zetknął się ze ścianą nieco zbyt blisko.
La Toyota Numer 11 wyróżniał się przed Fordem nr 17 Matta Kensetha (Roush Fenway Racing) i Fordem nr 99 Carla Edwardsa (Joe Gibbs Racing). Denny Hamlin utrzymał swoje miejsce po słabym ponownym uruchomieniu przez kierowcę Roush Fenway Racing. „Jestem szczęśliwy dla zespołu”– komentuje zwycięzca. „W niektórych wyścigach byliśmy bardzo silni. Co dziwne, tutaj może nie byliśmy tak szybcy, ale nasza strategia okazała się skuteczna. »
Paul Menard (Richard Childress Racing) wyróżnia się, zajmując czwarte miejsce w wyścigu przed Cartlem Edwardsem (Roush Fenway Racing), który utrzymuje prowadzenie w Pucharze Sprintu z 18 punktami przewagi nad Kevinem Harvickiem (Richard Childress Racing). Jimmie Johnson spadł o trzy miejsca w rankingach (5. pozycja) po wyścigu zniszczonym od początku. Kierowca Hendrick Motorsports stracił kontrolę nad swoim Chevroletem nr 48 na samym początku wyścigu.
Znajdź raport pt Nascar w Michigan w kolejnym numerze AUTOhebdo, w środowej sprzedaży.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)