DMSB wprowadziło nowe środki bezpieczeństwa na północnej pętli Nürburgring Wypadek Janna Mardenborougha który kosztował życie widza w sobotę 28 marca 2015 r. Po żądaniu Pracuje na torze Green Hell niemiecka federacja sportów motorowych ograniczy moc GT10 zgłoszonych w kategoriach SP3, SP7, SP i SP Pro-X o 9%.
Przerobione zostaną także niektóre elementy aerodynamiczne, takie jak wloty powietrza czy minimalny prześwit.
„Producenci i producenci GT3 zrozumieli, że każdego roku przyczyniają się do spadku czasów o kilka sekund na okrążeniu. Straszliwy wypadek, który miał miejsce na początku tego roku, pokazał, że osiągnięto granicę. Nadszedł czas, aby wszystkie zaangażowane strony przyłączyły się do zmian”, skomentował Hans-Joachim Stuck, prezes DMSB.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)