Alpine Elf Cup Series: nowa nazwa, nowy sezon i nowe wyzwania w Nogaro

W tym tygodniuAlpine Elf Cup Series rozpoczyna siódmy sezon w swojej współczesnej historii. Dwadzieścia dwa Alpine Puchar A110 będzie początkiem Wielkanocnych Pucharów Nogaro, otwierających nową edycję.

opublikowany 26/03/2024 à 17:15

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Alpine Elf Cup Series: nowa nazwa, nowy sezon i nowe wyzwania w Nogaro

©DPPI

Bazując na swoim niezaprzeczalnym sukcesie od chwili swoich narodzin w 2018 r., firmaAlpine Elf Europa Cup staje się w tym roku najważniejszym wydarzeniemAlpine Seria Elf Cup ugruntowała swoją pozycję bardziej niż kiedykolwiek jako idealna odskocznia do najwyższych poziomów GT. Po zobaczeniu jego tenorów błyszczących w GT4 lub zmierzeniu się ze światemWytrzymałośćkategoria przygotowuje się do rozpoczęcia wyścigu o następcę Lorensa Lecertuy.

Na starcie trzech byłych zwycięzców

Zespół Chazel Technologie Course Junior, zdobywający tytuły wspólnie z Lucasem Frayssinetem i Lorensem Lecertuą przez ostatnie dwa lata, będzie dążył do zdobycia trzeciej korony z rzędu. Aby to osiągnąć, struktura Louisa Chazela będzie polegać w szczególności na Enzo Geracim, który w zeszłym roku był drugi z dwoma sukcesami i ośmioma podium.

Jednak Héraultais nie będzie jedynym zawodnikiem w peletonie, który zasmakował radości ze zwycięstwa, ponieważ na starcie stanie także dwóch byłych zwycięzców. Zarówno Léo Jousset, jak i Pierre Sancinena, obecni w Race Cars Consulting, będą szczególnie zmotywowani do zdobycia korony. Pierwszy będzie zatem starał się utrzymać impet swojego dubletu podczas finału w 2023 r., podczas gdy jego kolega z drużyny będzie uważnie obserwowany w jego dążeniu do drugiego tytułu po zdobyciu w 2018 r.!

Ambitni juniorzy

Kilku Juniorów (kierowców w wieku poniżej dwudziestu trzech lat) będzie obecnych od pierwszej rundy w Nogaro, aby spróbować wstrząsnąć hierarchią. Posiadacz tytułu wśród zespołów, Chazel Technologie Course Junior, skorzystał w szczególności z usług dwóch ambitnych kandydatów, którymi są Tom Verdier, koronowany we Francji w Caterham 420R w 2021 r., oraz Mattéo Nomblot, który zwycięży w Mitjet France Trophy.

Po zdobyciu tytułu w swojej pierwszej kampanii w tej dyscyplinie stworzył kierowcę VPS Racing Alpine Zespół Endurance Matthieu Vaxiviere z Aurélienem Panisem i Raphaëlem Serrano będzie miał ambicje skorygowane w górę. W ten sposób zespół odnowił zaufanie do Sami Dhahriego, łącząc go z Charlesem Roussanne, koronowanym w zeszłym roku w Mitjet France Trophy o tej samej strukturze, sponsorowanym przez Pierre Gasly, pilot BWT Alpine F1 Zespół.

Inni utalentowani pretendenci będą mieli zdecydowany zamiar zająć miejsce w czołówce, jak Enzo Carvalhido (Sport Auto Racing), pochodzący z francuskich mistrzostw turystyki FFSA, oraz protegowani Schumacher Zespół wyścigowy CLRT. Wśród nich Lukas Papin będzie chciał zademonstrować swoje postępy, a jego kolega z drużyny Gaspard Simon będzie chciał potwierdzić swoje udane przejście do samochodów, świecąc za kierownicą Pucharu A110.

Challengerzy w poszukiwaniu sukcesu

Wprowadzona w zeszłym roku dla kierowców w wieku od dwudziestu trzech do czterdziestu czterech lat bez znaczącego doświadczenia, kategoria Challengers cieszy się coraz większym powodzeniem, przyciągając zawodników ze wszystkich środowisk.

Thibaut Bossy (Herrero Racing) i Pierre-Laurent Figuière (Chazel Technologie Course) nabiorą rozpędu w 2023 roku, wykorzystają swoje doświadczenie, aby zastąpić Adriena Catelina. Niemniej jednak będą musieli stawić czoła nowym, groźnym przeciwnikom, w tym Florianowi Coruble'owi (Chazel Technologie Course Junior), z Clio Cup, którego celem jest awans w piramidzie zaproponowanej przez Léo Jousseta tak szybko, jak Léo Jousset. Alpine Wyścigi

Po wyróżnieniu się w europejskiej serii GT4 Sandro Perissoutti (Code Racing Development) również będzie uważnie obserwowany, podobnie jak Clément Berlié (VPS Racing), którego można zobaczyć w Mitjet i GT4. Na boisku pojawi się także francuski głos Formuły 1, Julien Fébreau (tor Chazel Technologie), obecny w tym sezonie na torach Nogaro i Spa-Francorchamps.

Nogaro, Kubki Wielkanocne – program

Sobota 30 marca
10h45-11h25
 : Bezpłatny trening 1
15h50-16h30 : Bezpłatny trening 2
Niedziela 31 marca
11h50-12h10
 : Kwalifikacje 1
19h15-19h45 : Wyścig 1
lundi 1er kwiecień
8h00-8h20
 : Kwalifikacje 2
12h35-13h05 : Wyścig 2

CZYTAJ TAKŻE > Porsche Sprint Challenge – Powrót do szkoły w Nogaro

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz