2023
– Wprowadzenie paliwa neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla – CNF, paliwa niekopalnego otrzymywanego z biomasy w GT500 i GT300.
– Zmniejszenie liczby kompletów opon na samochód i na wyścig na 300 km: 5 kompletów Slicków i 6 Rainów w porównaniu do odpowiednio 6 i 7 w 2022 r.
2024-2026
– Nowa generacja GT500 w 2024 roku w celu promowania technologii poprawiających efektywność energetyczną.
– Dodatkowa redukcja ilości kompletów opon: 4 komplety Slicków i 5 Rainów.
2027-2030
– Nowa generacja GT500 w 2027 roku (technologie elektryfikacji).
– Wprowadzenie paliwa syntetycznego w GT500 i GT300.
Inne inicjatywy są w toku do roku 2030
– Ograniczenie ilości odpadów w obwodach i promocja ponownego wykorzystania odpadów z tworzyw sztucznych.
– Współpraca ekologiczna z samorządami wokół obwodów. Kontynuacja działań ochronnych lasów.
– Badania nad wprowadzeniem opon pochodzących z recyklingu
CZYTAJ TAKŻE > Zwycięstwo zespołu Kunimitsu, Baguette i Nissan ukoronowane w Motegi
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)