To właśnie 26 tysięcznych sekundy „Nath” Berthon ukradł pole position na torze pierścienia Renu. Sfrustrowany, ale jednak zadowolony kierowca Audi przyznaje: „ Naprawdę myślałem, że przejechałem idealne okrążenie, wszystkie moje sektory były doskonałe. Szkoda, nie wiem, ile P2 mam w kwalifikacjach od początku sezonu. Nadal jestem szczęśliwy, ponieważ to dla mnie nowe Q3, które pokazuje, że jesteśmy w grze. Pracujemy dobrze, udaje nam się lepiej i dobrze dostosować samochód.» Nestor Girolami (Honda) jest wniebowzięty, jego plan skupienia się i dążenia do konsekwencji wydaje się przynosić efekty. Mikel Azcona (Hyundai), lider Pucharu Świata, kontynuuje swoją drogę, nie martwiąc się zbytnio o swoich przeciwników. To trzecie miejsce w Q3 pozwala mu zbierać dobre punkty, przez chwilę utrzymuje przewagę nad Nestorem Girolamim na drugim miejscu w mistrzostwach. Esteban Guerrieri (Honda) i Gilles Magnus (Audi) plasują się na końcu czołowej piątki. Wydaje się, że Tiago Monteiro dobrze przystosowuje się do trasy Pierścienia Renu. Portugalczyk z Hondy zdobywa swoje najlepsze miejsce w kwalifikacjach w sezonie, zajmuje 5. miejsce na starcie. Rozczarowanie czeka Norberta Michelisza (Hyundai), który przegapił świetną okazję, do wyścigu głównego wystartuje z 6. miejsca.
Kwalifikacje po raz kolejny były skomplikowane dla Roba Huffa (Cupra). Mistrz świata WTCC 2012 wystartuje z 9. pozycji w wyścigu głównym, ale w pierwszym rzędzie drugiego wyścigu (obok Mehdiego Bennaniego, polemana drugiego wyścigu). Duże szanse na grę będzie miał Brytyjczyk zajmujący 2. miejsce w klasyfikacji generalnej. Ta sesja kwalifikacyjna odbyła się pod zainteresowaniem, ale i wzruszeniem Yanna Ehrlachera i jego wujka Yvana Mullera. Dwaj kierowcy Link & Co-Cyan Racing chcieli być tam dla wielu fanów, którzy przyszli ich spotkać.
Obydwa wyścigi WTCR zostaną rozegrane w najbliższą niedzielę na torze wokół Renu, wyścig główny odbędzie się o godzinie 11:15, druga runda odbędzie się nieco później tego samego dnia o 16:15. Wszystkie wyniki WTCR można znaleźć na autohebdo.fr
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)