Zapominamy o tym Peugeot trafił już na pierwsze strony gazet, dodając spoiler do jednego ze swoich prototypów. Było to 905, a dodatkowe skrzydło umieszczono z przodu. Francuski producent tym razem wyposażył swój hybrydowy Hypercar w tylne skrzydło, rezygnując z ambitnej i unikalnej koncepcji „bezskrzydłowej”, o której tyle mówiono.
Koncepcja 9X8 opierała się na optymalnym wykorzystaniu efektu gruntu. Zaprezentował ekstremalne rozwiązanie, w pełni wykorzystujące oryginalne przepisy Hypercar z 2019 roku, dzięki którym cel aerodynamiczny był stosunkowo łatwy do osiągnięcia. Pomysł Automobile Club de l'Ouest (ACO) i FIA polegał na wysłaniu jasnego komunikatu do producentów: nie trzeba wydawać milionów euro na tunele aerodynamiczne. Przesłanie doskonale zrozumiałe, gdy spojrzymy na jakość dzisiejszego zestawu.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)