Równowaga wydajności ewoluuje po Daytona

opublikowany 18/02/2017 à 11:36

0 Zobacz komentarze)

L 'IMSA opublikował nową tabelę Balance of Performance pod kątem kolejnych testów rozgrywanych na torze Sebring na Florydzie (23-24 lutego), gdzie odbędzie się druga runda mistrzostw (15-18 marca).

W najwyższej kategorii prototypów Cadillac DPi-VR.R, łatwy zwycięzca 24-godzinnego wyścigu w Daytona, najbardziej ucierpiał ze względu na kołnierz wlotowy zmniejszony o 1,5 mm (do 31,6 mm) i utratę pojemności zbiornika o 7 litrów.

En GTLM, la BMW M6, alignée par le Team RLL, perd 10 kg sur la balance (1220 kg) et bénéficiera de deux litres supplémentaires de capacité de réservoir, ainsi que d’un ratio de boost modifié. Le restricteur de ravitaillement est également augmenté de 3,5 mm. Du côté de Porsche, ce même restricteur est augmenté de 4,5 mm.

Zmiany w GTD dotyczą Acury, której NSX schudnie o 20 kg lub nawet Ferrari, po dodaniu 10 kg do 488 GT3, którego współczynnik doładowania również został zmodyfikowany. W Lamborghini Huracan ma powiększony kołnierz o 1 mm i zyskuje 1 l pojemności zbiornika.

Lexus RC F GT3 przybrał 10 kg, jego kołnierz został powiększony o 2 mm i odzyskał dwa litry pojemności zbiornika. Wszystkie zmiany można zobaczyć przez ten link.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz