Symboliczna postać dla Oreca. Francuski producent z siedzibą w Signes (Var) niedaleko toru Paul-Ricard wyprodukował swoje 100. podwozie Oreca 07. Prototyp przeznaczony dla klientów z kategorii LM P2 został zaprezentowany w 2017 roku. Od tego czasu sprzedano 99 modeli, a Setny egzemplarz będzie własnością zespołu COOL Racing. Pierwsze okrążenia w zawodach samochód wykona podczas zawodów 24 godziny Le Mans, w czerwcu.
#MondayMotivation - #ORECA07 Numer 100 właśnie zjechał z naszego warsztatu! Kontynuujemy historię sukcesu, która rozpoczęła się w 2017 roku i odnotowała prawie 100 zwycięstw #LMP2 Kategoria. 1/2 pic.twitter.com/DzWTc0nW01
— ORECA (@Oreca) 23 maja 2022 r.
Francuska grupa chciała uczcić tę okazję specjalną barwą. Ubrany w czarną suknię i złoty „#100”, setny Oreca 07 przeprowadził małą demonstrację w Le Castellet, w rękach Mikołaj Lapierre, zanim dołączył do nowych właścicieli.
W zeszły piątek zrobiłem test #100 #ORECA07…kilka lat po tym, jak byłem częścią pierwszego etapu rozwoju. To na pewno coś specjalnego @Oreca !! Cieszę się również, że ten samochód będzie wjeżdżał @COOLRacing zespół @ 24hoursoflemans. pic.twitter.com/vAKyGdcW84
— Nicolas Lapierre (@Nico_Lapierre) 23 maja 2022 r.
Oreca 07 to najbardziej udany prototyp LM P2 w historii WEC. Model referencyjny w tej kategorii (26 zespołów LM P2 korzysta z podwozia Oreca spośród 27 uczestników najbliższych 24-godzinnego wyścigu Le Mans), wygrał wszystkie wyścigi i zdobył wszystkie pole position od czasu przybycia do mistrzostw świata w 2017 roku.
Po 24-godzinnym wyścigu Le Mans Oreca odzyska podwozie nr 100, co odbędzie się w muzeum nowego TechnoCentre w Signes.
CZYTAJ TAKŻE > Znamy już wszystkich uczestników 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2022
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)