Podczas gdy Peugeot 908 HDi FAP wszystkie porzucone podczas 24 godziny Le Mans, niektórym obserwatorom wydawało się, że wiedzą, że w silnikach Peugeota wystąpił problem, który pojawił się podczas późnej modyfikacji. W przypadku Oliviera Quesnela wcale tak nie jest. „ Jeszcze jedna głupota, fałszywa i skrajnie fałszywa », komentuje w tym tygodniu na łamach AUTOhebdo szef Peugeot Sport. Przyznaje jednak, że silniki V12 użyte podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans nie były w tej samej konfiguracji, co w Sebring. Na Florydzie 908-tki zrobiły dublet ze „starymi” klockami. „ Nie mieliśmy jeszcze najnowszych rozwiązań w zakresie silników », komentuje Quesnel na temat 12 godzin w Sebring.
Cały wywiad z Olivierem Quesnelem na temat porażki Peugeota podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans znajdziesz w AUTOhebdo nr 1758, w sprzedaży w tym tygodniu
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)