Regulamin techniczny WEC Rok 2016 przynosi kilka modyfikacji, szczególnie w kategorii premier LM P1. Minimalna masa prototypów zostanie zwiększona o 5 kg, z 870 do 875 kg w przypadku pojazdów hybrydowych i z 850 do 855 kg w przypadku pojazdów niehybrydowych.
Opracowana moc napędu hybrydowego będzie ograniczona do 300 kW na torach FIA Grade 2, z uwzględnieniem jedynego toru Le Mans. Zmniejszono także pojemność zbiornika zarówno w hybrydowych silnikach benzynowych, obecnie wynoszących 62,5 l, jak i hybrydowych dieslach (49,9 l). Zbiorniki na niehybrydowe LM P1 będą ograniczone do 67,4 litra benzyny.
Cena zakupu silnika LM P2 nie może przekroczyć 86 778 euro, a koszt godzinowy wynosi 1402 euro. W modelach LM P1 i LM P2 musi być także zamontowany system mocowania koła zapewniający automatyczne bezpieczne trzymanie nakrętki, zatwierdzony przez FIA.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)