Sebring: Peugeot pozostaje na prowadzeniu

opublikowany 15/03/2011 à 07:42

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Druga czterogodzinna sesja testowa, która odbyła się wczoraj po południu na Florydzie, została zdominowana przez Audi R15 plus marki Kristensen-McNish-Capello. Z czasem 1:47"919 nie udało im się jednak zbliżyć do osiągniętego czasu. poranek przez Peugeot 908 z Montagny-Sarrazin-Lamy (1'47 »678). Tym samym nowicjusz z warsztatów w Vélizy kończy pierwszy dzień na prowadzeniu przed dwoma czteropierścieniowymi prototypami, a Dumas-Bernhard-Rockenfeller zajmuje trzecie miejsce, tracąc 0 do swoich kolegów z drużyny. Zgodnie z oczekiwaniami, HPD ARX-106e firmy Brabham-Franchitti-Pagenauda uplasował się na czwartej pozycji w rankingu najlepszej benzyny LM P1 (2. godzina popołudnia), przed Peugeotem 908 HDi FAP firmy Panis-Lapierre-Duval (8 raz drugiej sesji).

W LM P2 Signatech kontynuuje dominację. Mailleux-Ayari-Ordonez i ich Oreca 03-Nissan osiągnęli czas 1:55"626 w porównaniu do 1:58"970 Lola-HPD poziomu 5 z Bouchut-Tucker-Barbosa. W 2'01"306 OAK Pescarolo-Judd LM P2 (Da Rocha-Lafargue-Barlesi) plasuje się na 3. miejscu. Jeśli chodzi o kategorię GT, to z perspektywy czasu dobrze wróży to kilku świetnym walkom. BMW M3 Rahala Lettermanna Lanigana z Auberlen-Farfus-Werner zdominowało obie sesje, przed Corvettą nr 3 (Beretta-Garcia-Milner) po południu, drugim BMW RLL nr 56 (Hand-Muller-Priaulx) i Porsche Latająca Jaszczurka nr 45 (Bermeister-Lieb-Long). Po piąte Ferrari 458 z ekipy Extreme Speed ​​(Sharp-Van Overbeek-Farnbacher) do najszybszego BMW stracił zaledwie 0 sekundy.

0 Zobacz komentarze)