USCC – BoP zostało sfinalizowane

opublikowany 19/12/2013 à 20:07

0 Zobacz komentarze)

Słynna równowaga wydajności w TUDOR USCC będzie ewoluować w miarę zbliżania się do pierwszego wydarzenia sezonu, 24-godzinnego Daytona (25-26 stycznia). Po ostatnich prywatnych testach przeprowadzonych na torze na Florydzie, gdzie zespoły z grupy General Motors mogły przetestować nowy pakiet,IMSA była w stanie sprawdzić, czy ostatnie dostosowania idą we właściwym kierunku.

„Zredukowaliśmy część obciążenia aerodynamicznego poprzez usunięcie dyfuzora i wydaje się, że jest to właściwe rozwiązanie. DP (Daytona Proto) w wersji Spec-2014 faktycznie wytworzyła dodatkowy docisk wynoszący około 450 kg” wyjaśnia Scot Elkins, menedżer techniczny IMSA. „ Dokonano również regulacji kąta tylnego skrzydła, aby kontrolować prędkość maksymalną DP. Po modyfikacjach nadal mamy znacznie większy docisk w porównaniu z pakietem z 2013 r. (około 220 kg więcej), ale mniejszy niż w pełnej specyfikacji z 2014 r. (220 kg mniej), ale wydaje się, że działa poprawnie. Pod koniec miesiąca wejdziemy do tunelu aerodynamicznego, aby przeprowadzić testy równowagi osiągów pomiędzy Fordem i Corvettą, aby wszystko sfinalizować. » Nadawca powróci jednak po Daytona na DP.

Dla P2, jak ORECA Nissan 03 zgłoszony przez Muscle Milk Pickett Racingdotychczasowy rozwój ograniczał się do redukcji masy o 60 kg. Jednak wzrost liczby samochodów zgłoszonych do tej kategorii umożliwi uzyskanie większej liczby opinii, szczególnie podczas pełnej sesji testowej ROAR Before the 24h, która odbędzie się w dniach 3–5 stycznia. „Prawdopodobnie ostateczną decyzję podejmiemy po testach na początku stycznia” dodaje Elkins. W kategoriach GTLM i GTD nie należy wprowadzać żadnych zmian.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz