Analiza osiągów prototypów z silnikiem wysokoprężnym i prototypów benzynowych podczas wyścigów w Sebring i Barcelonie wykazała, że przewaga silników wysokoprężnych pozostała.
Aby zagwarantować równoważność różnych silników, ACO, zgodnie ze swoimi zobowiązaniami, zdecydowało się nałożyć następujące dostosowania na prototypy wyposażone w silnik wysokoprężny, począwszy od wyścigu Spa-Francorchamps:
> Zmniejszenie kryzy ogranicznika przepływu autonomicznego zbiornika zasilającego (średnica 38 mm, obecnie dla silników Diesla, wzrasta do 33 mm, jak dla silników benzynowych)
> Dodanie odważnika 30 kg, który musi składać się z jednego lub kilku odważników zapieczętowanych przez komisarza technicznego. Po usunięciu tego balastu samochód nie może ważyć mniej niż 900 kg.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)