Diesle ukarane

opublikowany 07/05/2009 à 19:34

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Analiza osiągów prototypów z silnikiem wysokoprężnym i prototypów benzynowych podczas wyścigów w Sebring i Barcelonie wykazała, że ​​przewaga silników wysokoprężnych pozostała.
Aby zagwarantować równoważność różnych silników, ACO, zgodnie ze swoimi zobowiązaniami, zdecydowało się nałożyć następujące dostosowania na prototypy wyposażone w silnik wysokoprężny, począwszy od wyścigu Spa-Francorchamps:

> Zmniejszenie kryzy ogranicznika przepływu autonomicznego zbiornika zasilającego (średnica 38 mm, obecnie dla silników Diesla, wzrasta do 33 mm, jak dla silników benzynowych)
> Dodanie odważnika 30 kg, który musi składać się z jednego lub kilku odważników zapieczętowanych przez komisarza technicznego. Po usunięciu tego balastu samochód nie może ważyć mniej niż 900 kg.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz