Peugeot, trzy tygodnie po gorzkiej porażce 24 godziny Le Mans, wykrył problem, który dotknął trzy z czterech Peugeot 908 HDi FAP podczas wyścigu, ofiary awarii silnika. „ Bardzo szybko otrzymaliśmy potwierdzenie, że cała trójka miała ten sam problem: pęknięty korbowód, ale na różnych cylindrach. », wyjaśnia Bruno Famin, dyrektor techniczny Peugeot Sport. „ Dogłębne badania wykazały właśnie, że szczególnie trudne warunki napotkane w tym roku w Le Mans spowodowały śmiertelne przeciążenie naszego V12. »
Jeśli chodzi o Peugeot 908 HDi FAP nr 3, pierwszy z czterech samochodów, które wycofano z użytku, to jakość wykonania kadłuba jest przyczyną pęknięcia zacisku zawieszenia. „ Jest to wada całkowicie niewykrywalna, która spowodowała przedwczesne i nagłe zerwanie wiązania. », wyjaśnia Bruno Famin.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)