Peugeot zdobywa tytuły producentów i zespołów w ILMC, odnosząc zwycięstwo Peugeotem 908 nr 8 z Montagny-Sarrazin-Wurz przed 908 HDI FAP Oreca nr 10 z Gené-Lapierre-Minassian i Lola AMR nr 007 firmy Primat-Mucke-Fernandez.
Audi R18 nr 1 wróciło jednak do wydechów czołowej Lwicy, dopóki Romain Dumas nie uderzył w przeciwnika.
AF Corse zwycięża w GTE Pro dzięki Ferrari F458 firmy Fisichella-Bruni-Kaffer. Larbre Compétition zdobyło tytuł GTE Am, a Signatech Nissan zdobył tytuł LMP2.
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)