Power i Dixon testują ulepszenia evo przed 2019 rokiem

opublikowany 10/08/2018 à 13:50

0 Zobacz komentarze)

Will Power, zwycięzca tegorocznego wyścigu Indianapolis 500 z Team Penske, i Scott Dixon (Chip Ganassi Racing) mogli w zeszły poniedziałek przetestować kilka nowych właściwości aerodynamicznych na podwoziu DW12 w ramach przygotowań do sezonu 2019.

Jak wspomina Bill Pappas, wiceprezes ds. konkurencji IndyCarjednym z głównych źródeł niezadowolenia kierowców pozostaje chroniczna podsterowność na owalnych torach przy wychodzeniu z zakrętów w ruchu ulicznym.

Aby rozwiązać te problemy, opracowano kilka prototypowych części, w tym pionowy panel przedniego skrzydła, które zostały przetestowane przez dwóch pilotów. 

„Podczas tegorocznego wyścigu trudno było nam ściśle śledzić siebie nawzajem, wspomina Dixona. Było kilka elementów aerodynamicznych, które według zespołów i inżynierów mogły stanowić problem i które mogliśmy naprawić, aby wyścig w przyszłym roku był nieco lepszy. »

Seria IndyCar od tego roku, po kilku latach wojny pomiędzy Chevroletem i Hondą na poziomie aerodynamicznym, oprócz zasilania silnika, mogła liczyć na uniwersalny zestaw aerodynamiczny.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz