Will Power, zwycięzca tegorocznego wyścigu Indianapolis 500 z Team Penske, i Scott Dixon (Chip Ganassi Racing) mogli w zeszły poniedziałek przetestować kilka nowych właściwości aerodynamicznych na podwoziu DW12 w ramach przygotowań do sezonu 2019.
Jak wspomina Bill Pappas, wiceprezes ds. konkurencji IndyCarjednym z głównych źródeł niezadowolenia kierowców pozostaje chroniczna podsterowność na owalnych torach przy wychodzeniu z zakrętów w ruchu ulicznym.
Aby rozwiązać te problemy, opracowano kilka prototypowych części, w tym pionowy panel przedniego skrzydła, które zostały przetestowane przez dwóch pilotów.
„Podczas tegorocznego wyścigu trudno było nam ściśle śledzić siebie nawzajem, wspomina Dixona. Było kilka elementów aerodynamicznych, które według zespołów i inżynierów mogły stanowić problem i które mogliśmy naprawić, aby wyścig w przyszłym roku był nieco lepszy. »
Seria IndyCar od tego roku, po kilku latach wojny pomiędzy Chevroletem i Hondą na poziomie aerodynamicznym, oprócz zasilania silnika, mogła liczyć na uniwersalny zestaw aerodynamiczny.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)