Limonest Mont Verdun 2010
Poz | Pilote | samochód | G/C | Czas / odchylenie |
---|---|---|---|---|
1 | Reynarda 95D | DE | 1:24.392 | |
2 | Reynarda 1KL Mugen | DE | +0: 00: 881 | |
3 | Lola B99.50 | DE | +0: 02: 310 | |
4 | Lola B99-50 | DE | +0: 02: 349 | |
5 | Osella PA 27 | CN | +0: 02: 720 | |
6 | Standard M20 | CN | +0: 03: 609 | |
7 | Dallary 301 | DE | +0: 03: 791 | |
8 | Standardowy M20F | CN | +0: 04: 345 | |
9 | Dallarę F399 | DE | +0: 05: 681 | |
10 | Lola B02-50 Zytek | DE | +0: 06: 236 | |
11 | Martini MK79 | DE | +0: 06: 357 | |
12 | Dallarę F396 | DE | +0: 06: 732 | |
13 | Osella PA 20S | C3 | +0: 06: 742 | |
14 | Lola B06-30 Opla | DE | +0: 06: 949 | |
15 | Pedrazza | DE | +0: 07: 371 | |
16 | Ligiera JS49 | CN | +0: 08: 067 | |
17 | Martini T02C | DE | +0: 08: 310 | |
18 | Norma M20 Hondy | CN | +0: 08: 842 | |
19 | Standard M20 | CN | +0: 08: 978 | |
20 | Dallara F300 Opla | DE | +0: 09: 392 | |
21 | Dallary 399 | DE | +0: 09: 451 | |
22 | Dallary 390 | DE | +0: 10: 270 | |
23 | Tatuus FR 2000 | DE | +0: 10: 833 | |
24 | Tatuus FR 2000 | DE | +0: 10: 911 | |
25 | Dallarę F388 | DE | +0: 11: 489 | |
26 | Tatuus FR 2000 | DE | +0: 11: 603 | |
27 | Lola B99-50 | DE | +0: 12: 239 | |
28 | Standard M20 | CN | +0: 12: 545 | |
29 | Tatuus FR 2000 | DE | +0: 12: 847 | |
30 | Puchar Porsche 997 | OWS | +0: 13: 213 | |
31 | Puchar Porsche 997 GT3 | OWS | +0: 13: 452 | |
32 | Tatuus FR 2000 | DE | +0: 13: 590 | |
33 | Standard M20 | CN | +0: 14: 127 | |
34 | Opla Astry DTM | OWS | +0: 14: 456 | |
35 | Jema 630GT | CM | +0: 14: 489 | |
36 | formuła BMW | DE | +0: 14: 567 | |
37 | Tatuus FR 2000 | DE | +0: 15: 731 | |
38 | Dallarę F399 | DE | +0: 15: 748 | |
39 | BMW 320ST | OWS | +0: 16: 038 | |
40 | Dallarę F399 | DE | +0: 16: 315 | |
41 | Tatuus FR 2000 | DE | +0: 16: 360 | |
42 | Simca CG | FC | +0: 17: 012 | |
43 | Standard M20 | CN | +0: 17: 159 | |
44 | Dallarę F390 | DE | +0: 17: 395 | |
45 | Merlin MP 2000 | CN | +0: 17: 444 | |
46 | Simca CG Turbo | FC | +0: 17: 777 | |
47 | Alpine 310 | FC | +0: 18: 136 | |
48 | Rajd Talbota 3 | FC | +0: 18: 750 | |
49 | BMW M3 E36 | FN | +0: 19: 752 | |
50 | BMW M3 | FA | +0: 20: 043 | |
51 | BMW M3 E36 | FN | +0: 20: 141 | |
52 | Porsche 996 GT3 | GT | +0: 20: 167 | |
53 | BMW M3 | FA | +0: 20: 441 | |
54 | Renault 5 Tour de Korsyka | FC | +0: 20: 447 | |
55 | Alpine 110 | FC | +0: 20: 572 | |
56 | Zestaw samochodowy Peugeot 306 | FA | +0: 20: 791 | |
57 | Zestaw samochodowy Citroëna Saxo | A | +0: 20: 984 | |
58 | Peugeota 306 | F2 | +0: 21: 207 | |
59 | BMW M3 E36 | FN | +0: 21: 663 | |
60 | Zwiększenie zabawy PRM | CM | +0: 21: 769 | |
61 | BMW M3 E36 | FN | +0: 21: 862 | |
62 | nissan 350z | GT | +0: 21: 905 | |
63 | Rajd Simca 2 | FC | +0: 21: 983 | |
64 | BMW M3 E36 | FN | +0: 22: 302 | |
65 | BMW M3 E36 | FN | +0: 22: 352 | |
66 | Renault Megane | F2 | +0: 22: 500 | |
67 | Wyzwanie Ferrari F355 | OWS | +0: 22: 621 | |
68 | Lancia Delta Integrale 16V | Z | +0: 22: 645 | |
69 | Citroën Saxo VTS 16S | F2 | +0: 22: 826 | |
70 | BMW 318 Kompakt | F2 | +0: 22: 985 | |
71 | Puchar Renault Clio | A | +0: 23: 193 | |
72 | Porsche 996 GT3 | GT | +0: 23: 262 | |
73 | Simca CG | FC | +0: 23: 321 | |
74 | Peugeot 205 GTI | F2 | +0: 23: 622 | |
75 | Forda Escortha Coswortha | FA | +0: 23: 915 | |
76 | Forda RS2000 | FC | +0: 24: 085 | |
77 | Zwiększenie zabawy PRM | CM | +0: 24: 273 | |
78 | Wyzwanie Ferrari F355 | GT | +0: 24: 330 | |
79 | Zwiększenie zabawy PRM | CM | +0: 24: 428 | |
80 | Puchar Renault Clio | A | +0: 24: 511 | |
81 | Jide J40 Turbo | FC | +0: 24: 548 | |
82 | BMW M3 E30 | Z | +0: 24: 596 | |
83 | Renault Megane | F2 | +0: 24: 837 | |
84 | Puchar Porsche Cayman | GT | +0: 24: 936 | |
85 | BMW M3 E36 | FN | +0: 24: 942 | |
86 | Rajd Simca 3 | F2 | +0: 25: 038 | |
87 | Renault Clio R3 | A | +0: 25: 040 | |
88 | Peugeota 206 RCC | A | +0: 25: 041 | |
89 | Puchar Renault Clio | A | +0: 25: 066 | |
90 | Puchar Renault Clio | A | +0: 25: 327 | |
91 | Honda Civic VTI | F2 | +0: 25: 377 | |
92 | Rajd Simca 3 | FC | +0: 25: 490 | |
93 | Renault 4CV | FC | +0: 26: 151 | |
94 | Renault Megane | F2 | +0: 26: 485 | |
95 | Puchar Renault Clio | A | +0: 26: 696 | |
96 | Marcadier Borzoj | FC | +0: 26: 831 | |
97 | Renault Clio RS | N | +0: 26: 996 | |
98 | Honda Civic Type R. | N | +0: 27: 087 | |
99 | Peugeot 205 Rallye | F2 | +0: 27: 490 | |
100 | Renault Clio Maxi | F2 | +0: 27: 523 | |
101 | Chrząszcz volkswagen | FC | +0: 27: 936 | |
102 | Citroen Saxo VTS | F2 | +0: 27: 989 | |
103 | Citroen Saxo | N | +0: 28: 906 | |
104 | Peugeot 106 Rallye | FA | +0: 29: 172 | |
105 | Lotus Exige | GT | +0: 29: 378 | |
106 | Honda Integra Typ R | FN | +0: 30: 017 | |
107 | Renault Clio Williams | FN | +0: 30: 731 | |
108 | Hondę Civic EK4 | FN | +0: 30: 817 | |
109 | Volkswagena Golfa GTI 16S | F2 | +0: 32: 155 | |
110 | Honda Civic Type R. | N | +0: 32: 986 | |
111 | Peugeot 205 Rallye | FA | +0: 33: 110 | |
112 | Citroëna AX GTI | FN | +0: 33: 357 | |
113 | Peugeot 205 Rallye | FA | +0: 33: 739 | |
114 | Peugeot 205 Rallye | FN | +0: 35: 109 | |
115 | Seata Ibizy 16V | FA | +0: 36: 077 | |
116 | Citroën AX Sport | FN | +0: 38: 991 | |
117 | BMW 320I | F2 | +0: 40: 668 | |
118 | Peugeot 205 GTI | F2 | +0: 43: 215 |