Dziękujemy, że przyłączyliście się do nas dziś rano. Bądź na bieżąco z AUTOhebdo.fr, aby znaleźć najświeższe informacje ze sportów motorowych wraz z relacjami z WRC na żywo, a tuż przed godziną 15:24 wejdź na tę samą stronę, aby przeczytać na żywo tekst z XNUMX-godzinnego wyścigu Le Mans!
GTE Am:
GTE Pro:
LM P2:
LM P1:
To koniec tej rozgrzewki. Należy przestrzegać rankingów według kategorii.
Tom Dillmann (ByKolles nr 4) wpada w panikę podczas hamowania na szykanie Dunlop! Francuz przecina tor przez żwir i odbija się z powrotem na asfalt. Enso następnie jedzie na biegu jałowym.
Kierowcy wjeżdżają w ostatnie okrążenie.
Pierwszy Aston Martin Vantage AMR w GTE Pro ustanowił piąty najszybszy czas z Darrenem Turnerem w numerze 95, 1″7 za liderem, nadal Porsche z numerem 92.
Rozgrzewka wraca do swoich praw.
Kawałek wibratora utrudniał trajektorię na wyjściu z zakrętu Porsche. Komisarz to usunął.
Na torze Sarthe zostaje wprowadzony Full Course Yellow. Nie znamy jeszcze przyczyny.
Harry Tincknell (Ford nr 67) zajął drugie miejsce w GTE Pro z czasem 3'51″133.
Corvette nie wydają się zwalniać czasu, gdyż zajmują dopiero 12. i 13. pozycję, ponad 3″5 straty do lidera GTE Pro.
José Maria Lopez (Toyota nr 7) ustanawia absolutnie najlepszy czas sesji z wynikiem 3'20″682.
W GTE Pro dwa AF Corse Ferrari 488 GTE EVO zajmują drugie i trzecie miejsce, ponad sekundę za liderem, Porsche nr 92.
Zawodnik nr 43 RLR M Sport Oreca przejechał tylko jedno okrążenie i był na ostatnim miejscu w LM P2. Nie można wykluczyć problemu mechanicznego.
Mulsannes łapie w pułapkę Thomasa Laurenta (Rebelia nr 3) i Bena Keatinga (Ford nr 85), którzy strzelają prosto w drugą szykanę i wychodzą bez problemu.
W GTE Pro cztery pierwsze miejsca zajmują cztery różne marki: Porsche z numerem 92 przed Ferrari z numerem 71, BMW z numerem 82, a następnie Fordem z numerem 68.
Jean-Éric Vergne (Oreca nr 27) zostaje popchnięty przez trzech mechaników przy wjeździe do alei serwisowej!