Dołącz do nas tuż przed 15:24 i obejrzyj na żywo relację z XNUMX-godzinnego wyścigu Le Mans.
Zakończ rozgrzewkę najlepszym czasem Kazukiego Nakajimy (Toyota nr 8) w 3 minuty 18"308, 0"353 przed Toyotą nr 7 Kamui Kobayashiego, który wystartuje o 15:24 z pole position do wyścigu 2017-godzinny wyścig Le Mans 2. W LM P07 Alex Lynn (Oreca 26 nr 3 G-Drive Racing) ustanowił rekord w czasie 27'096″XNUMX.
W GTE Pro Ryan Briscoe pozwolił Fordowi zdominować ranking w 3'51"789, natomiast w GTE Am Andrea Bertolini czekał do samego końca sesji, aby uzyskać czas referencyjny w 3'55"575 na Ferrari 488 n Wyścigi °83 DH.
Andrea Bertolini ustanawia najlepszy czas w GTE Am za kierownicą Ferrari 488 GTE z numerem 83 DH Racing z czasem 3'55″575.
Podczas rozgrzewki macha się flagą w szachownicę.
Julien Canal (Oreca 07 n°31 Vaillante Rebellion) poprawił się do 3'29″425, ale pozostaje drugi w LM P2 za Alexem Lynnem (Oreca 07 n°26 G-Drive Racing).
Przy okazji Kazuki Nakajima (Toyota nr 8) okazuje się jeszcze szybszy od swojego rodaka i ustanawia coś, co może być ostatecznym punktem odniesienia na rozgrzewce w 3'18"308!
Opiekun pole position Kamui Kobayashi pokonuje ostatnie okrążenie w czasie 3'18"661 i uzyskuje najlepszy czas za kierownicą Toyoty z numerem 7, 1"4 przed poprzednim punktem odniesienia Nicka Tandy'ego (Porsche nr 1).
Ben Barker (nr 911 Gulf Racing Porsche 86 RSR) osiąga najlepszy czas w GTE Am z czasem 3'56"532.
Dixon zastąpił Briscoe za kierownicą Forda GT nr 69. Kierowca zwykle zgłaszający się do IndyCar zwierzał się, że po wypadku w USA musiał hamować prawą nogą.
Anthony Davidson umieszcza Toyotę nr 8 na drugim miejscu z czasem 3'20″983. W LM P2 Nelson Piquet Jr podnosi Oreca 07 nr 13 Vaillante Rebellion na drugą pozycję, 2″6 za punktem odniesienia, który nadal utrzymuje Alex Lynn (Oreca 07 nr 26 G-Drive Racing).
W sobotę pogoda będzie sprzyjać kierowcom.
Czy możemy mieć nadzieję na lepsze? #LEMANS24 pod słońcem ! pic.twitter.com/9wWffRrGo7
— 24-godzinny Le Mans (@24heuredumans) 17 czerwca 2017 r.
Estre zajęła drugie miejsce w GTE Pro, plasując Porsche z numerem 2 niecałą sekundę za Fordem GT z numerem 92 firmy Briscoe.
Nick Tandy uzyskał najlepszy czas za kierownicą Porsche 919 Hybrid nr 1 z czasem 3'20″120, 1″3 przed Toyotą nr 9 José Marii Lopeza.
Alex Lynn jeszcze bardziej obniżył swój benchmark w LM P2 na oponie G-Drive nr 07 Oreca 26 w czasie 3 minut 27, obecnie 096 przed Vaillante Rebellion Oreca 3 nr 514.
W GTE Am Ferrari znajdowało się w czołówce, ale Bachler właśnie odzyskał najlepszy czas, uzyskując czas 3'56"6 osiągnięty w Proton Porsche nr 88.
Toyota nr 9 Pechito Lopeza wjechała prosto w drugą szykanę Hunaudières, ale była w stanie kontynuować jazdę bez żadnych problemów.
Müller umieszcza Forda z numerem 68 na 2. miejscu w GTE Pro, prawie sekundę za Briscoe z numerem 69. W tej kategorii przodują trzy Fordy.
Nadeszła kolej José Marii Lopeza (Toyota nr 9), aby uzyskać najlepszy czas na rozgrzewce z czasem 3'21″428, 74 tysięczne przed Toyotą nr 8, którą teraz powierzono Anthony'emu Davidsonowi.
Brandela obróciła się za kierownicą korwety Larbre Compétition. Kierowcy C7R udało się odjechać.
Fordy przyspieszają. Johnson ustanawia nowy wzorcowy czas dla GTE Pro, pokonując okrążenie za kierownicą samochodu nr 3 z czasem 53 min4 cali 066, czyli o pół sekundy przed Briscoe nr 69.