09h54

Dołącz do nas tuż przed 15:24 i obejrzyj na żywo relację z XNUMX-godzinnego wyścigu Le Mans.

09h50

Zakończ rozgrzewkę najlepszym czasem Kazukiego Nakajimy (Toyota nr 8) w 3 minuty 18"308, 0"353 przed Toyotą nr 7 Kamui Kobayashiego, który wystartuje o 15:24 z pole position do wyścigu 2017-godzinny wyścig Le Mans 2. W LM P07 Alex Lynn (Oreca 26 nr 3 G-Drive Racing) ustanowił rekord w czasie 27'096″XNUMX.

W GTE Pro Ryan Briscoe pozwolił Fordowi zdominować ranking w 3'51"789, natomiast w GTE Am Andrea Bertolini czekał do samego końca sesji, aby uzyskać czas referencyjny w 3'55"575 na Ferrari 488 n Wyścigi °83 DH.

09h48

Andrea Bertolini ustanawia najlepszy czas w GTE Am za kierownicą Ferrari 488 GTE z numerem 83 DH Racing z czasem 3'55″575.

09h47

Podczas rozgrzewki macha się flagą w szachownicę.

09h46

Julien Canal (Oreca 07 n°31 Vaillante Rebellion) poprawił się do 3'29″425, ale pozostaje drugi w LM P2 za Alexem Lynnem (Oreca 07 n°26 G-Drive Racing).

09h45

Przy okazji Kazuki Nakajima (Toyota nr 8) okazuje się jeszcze szybszy od swojego rodaka i ustanawia coś, co może być ostatecznym punktem odniesienia na rozgrzewce w 3'18"308!

09h42

Opiekun pole position Kamui Kobayashi pokonuje ostatnie okrążenie w czasie 3'18"661 i uzyskuje najlepszy czas za kierownicą Toyoty z numerem 7, 1"4 przed poprzednim punktem odniesienia Nicka Tandy'ego (Porsche nr 1).

09h36

Ben Barker (nr 911 Gulf Racing Porsche 86 RSR) osiąga najlepszy czas w GTE Am z czasem 3'56"532.

09h33

Dixon zastąpił Briscoe za kierownicą Forda GT nr 69. Kierowca zwykle zgłaszający się do IndyCar zwierzał się, że po wypadku w USA musiał hamować prawą nogą.

09h35

Anthony Davidson umieszcza Toyotę nr 8 na drugim miejscu z czasem 3'20″983. W LM P2 Nelson Piquet Jr podnosi Oreca 07 nr 13 Vaillante Rebellion na drugą pozycję, 2″6 za punktem odniesienia, który nadal utrzymuje Alex Lynn (Oreca 07 nr 26 G-Drive Racing).

09h32

W sobotę pogoda będzie sprzyjać kierowcom.

 

 

09h31

Estre zajęła drugie miejsce w GTE Pro, plasując Porsche z numerem 2 niecałą sekundę za Fordem GT z numerem 92 firmy Briscoe.

09h31

Nick Tandy uzyskał najlepszy czas za kierownicą Porsche 919 Hybrid nr 1 z czasem 3'20″120, 1″3 przed Toyotą nr 9 José Marii Lopeza.

09h30

Alex Lynn jeszcze bardziej obniżył swój benchmark w LM P2 na oponie G-Drive nr 07 Oreca 26 w czasie 3 minut 27, obecnie 096 przed Vaillante Rebellion Oreca 3 nr 514.

09h29

W GTE Am Ferrari znajdowało się w czołówce, ale Bachler właśnie odzyskał najlepszy czas, uzyskując czas 3'56"6 osiągnięty w Proton Porsche nr 88.

09h28

Toyota nr 9 Pechito Lopeza wjechała prosto w drugą szykanę Hunaudières, ale była w stanie kontynuować jazdę bez żadnych problemów.

09h28

Müller umieszcza Forda z numerem 68 na 2. miejscu w GTE Pro, prawie sekundę za Briscoe z numerem 69. W tej kategorii przodują trzy Fordy.

09h26

Nadeszła kolej José Marii Lopeza (Toyota nr 9), aby uzyskać najlepszy czas na rozgrzewce z czasem 3'21″428, 74 tysięczne przed Toyotą nr 8, którą teraz powierzono Anthony'emu Davidsonowi.

09h27

Brandela obróciła się za kierownicą korwety Larbre Compétition. Kierowcy C7R udało się odjechać.

09h24

Fordy przyspieszają. Johnson ustanawia nowy wzorcowy czas dla GTE Pro, pokonując okrążenie za kierownicą samochodu nr 3 z czasem 53 min4 cali 066, czyli o pół sekundy przed Briscoe nr 69.

Aby przeczytać także