Daytona – EL2: Mazda przejmuje kontrolę

opublikowany 24/01/2019 à 20:39

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Po przerwanej pierwszej darmowej sesji treningowej Mazda naprawiła sytuację. Na pokładzie RT24-P nr 55 Jonathan Bomarito ustanowił najlepszy czas w treningu swobodnym 2, pokonując okrążenie z czasem 1:34”672. Kanadyjczyk, który dzieli kierownicę z Harrym Tincknellem i Olivierem Pla, wyprzedził Cadillaca DPi-VR z numerem 0 z Albuqerque-Barbosa o 711Conway-Fittipaldi i 0 »866 Nissan Onroak nr 54 firmy Braun-Bennett-Dumas-Duval.

Pierwszą piątkę uzupełnia Acura ARX-05 firmy Castroneves-R. Taylor-A. Rossi oraz Cadillac Juncos Racing prowadzony przez Canapino-Owena-Kaiser-Bindera.

W GTLM, Porsche 911 RSR nr 911 utrzymuje przewagę. Samochód Tandy-Pilet-Makowieckiego (1'43 "475) poprzedza Corvette C7.R nr 3 z Magnussen-Garcia-Rockenfeller i Ford GT nr 67 z Briscoe-Westbrook-Dixon. Tam Ferrari Numer 62 z Risi Competizione jest czwarty, podczas gdy BMW plasuje się z tyłu, ale traci mniej niż sekundę do czasu odniesienia w swojej klasie.

Wreszcie Ferrari 488 GT3 of Spirit of Race powierzone Dalla Lana-Lamy-Lauda-Serra osiągnęło najlepsze osiągi w GTD w 1'45"936, wyprzedzając Acura NSX-GT3 nr 86 firmy Farnabacher-Hindman-Marks - Allmendinger i Mecedes-AMG GT3 nr 33 marki Bleekemolen-Keating-Stolz-Fraga.

Do zobaczenia o 21:35 czasu francuskiego, za godzinę, na kwalifikacjach.

0 Zobacz komentarze)