Loïc Duval odkrywa Sebringa

opublikowany 14/03/2011 à 17:31

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Zespół Oreca-Matmut wykorzystał cztery godziny pierwszej sesji testowej w Sebring, aby odkryć tor z Peugeot 908 HDiFAP. Mikołaj Lapierre, Oliviera Panisa i Loic Duval na zmianę zasiadali za kierownicą lwicy, ostatnia uzyskując najlepszy czas załogi. Czwarty rano, sekundę za oficjalnym Peugeotem 908 Francka Montagny'ego. „ Ta pierwsza sesja wypadła dobrze, zwierzył się Duval. Znalazłem to czego się spodziewałem. Podejrzewaliśmy, że będzie wyboiście, ale mieliśmy potwierdzenie! Są dwa bardzo „gorące” zakręty, pierwszy i ostatni. Obwód jest nietypowy. Czuje się trochę jak miasto z dość blisko ścian i powierzchnią, która nie wygląda jak stół bilardowy. To miłe? Z drugiej strony ruch będzie naprawdę ważnym elementem. Tor nie jest szeroki, często jest tylko jedna linia i niekoniecznie łatwo się z niego wydostać, nawet aby wyprzedzić GT. Jeśli chodzi o padok i konfigurację pitlane, przypomina mi to trochę Makau! »

Kierowca Chartres przyznaje jednak, że celem dzisiejszego poranka nie było poszukiwanie wydajności. „ Jedziemy w dość „spokojnym” tempie, ale jak na obecne czasy, to dobrze. To pozytywne. Osobiście od tamtej pory nie jeździłem 908 HDi FAP Le Mans. Więc minęło trochę czasu, ale szybko się zorientowałem. Uczucie jest dobre: ​​nie jesteśmy daleko. To dobry początek tygodnia. Od nas zależy, czy będziemy dalej podążać tą drogą Doszedł do wniosku.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz