Carlos Tavarès „martwił się” przyszłością Rallycrossu

Carlos Tavarès, Prezes Zarządu Grupy PSA, przyznał, że Peugeot martwi się o przyszłość elektrycznego Rallycrossu ze względu na brak zobowiązań.

opublikowany 07/09/2018 à 15:29

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Carlos Tavarès „martwił się” przyszłością Rallycrossu

Roczne opóźnienie wybrane przez IMG do wprowadzenia na rynek E-WRX poddało w wątpliwość przyszłość tego modelu Rallycross na scenie światowej. Promotorzy nie mieli innego wyjścia, jak w obliczu braku zaangażowanych producentów przesunąć debiut elektryka na rok 2021. Sam Peugeot a Volkswagen odpowiedział na to wezwanie i wydaje się, że Lew jest teraz gotowy do wycofania się, jeśli w Mistrzostwach Świata nie zabraknie wszystkich zgłoszeń.

Carlos Tavarès, Prezes Zarządu Grupy PSA, powrócił do wahań Peugeota przed wejściem do E-WRX w tym kontekście.

„Lubimy walczyć, mamy to w DNA, nie zawsze wygrywamy, ale nie poddajemy się i ostatecznie wygrywamy. Dlatego jesteśmy zaniepokojeni do tego stopnia, że ​​nie chcemy zakończyć się mistrzostwami składającymi się tylko z jednego lub dwóch producentów”., zwierzył się firmie AUTO wielki szef grupy Peugeot-Citroën-Opeltygodniowo.

Peugeot w żadnym wypadku nie jest chłodzony przewidzianym rozporządzeniem za pomocą wspólnego podwozia produkowanego przez firmę Oreca, na którym każdy producent będzie montował swoje nadwozie i układ jezdny.

„Wspólne elementy nie są wygórowane. Interesujące byłoby na przykład otwieranie niektórych obszarów rozwoju etapami, ale najważniejsza jest przede wszystkim możliwość przeniesienia tej technologii wykorzystywanej u konkurencji do pojazdów produkcyjnych.– dodał prezes PSA.

Pełny wywiad z Carlosem Tavarèsem i raport z World RX w Lohéac znajdziesz w numerze 2181 AUTOtygodniowo, dostępny już w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz