Jean-Philippe Dayraut, po nieco frustrującym piątkowym wieczorze, w tę sobotę wznowił działalność z nienaruszoną motywacją. Pomimo balastu wynoszącego 40 kg kierowca Skody był w stanie wznieść się na oczekiwany poziom i grać o zwycięstwo.
Podczas eliminacji Haut-Garonnais okazał się najbardziej konsekwentny, pokonując cztery okrążenia w czasie krótszym niż minuta. Najlepszy czas w eliminacjach, zdobył 60 punktów, tracąc pięć punktów. Alain Prost, trzeci.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Renault Clio III z DA Racing nie zostało pominięte od czasu Jean-Baptiste Dubourga i zadziwiającego Romain Grosjean awansował na drugie i czwarte miejsce na koniec eliminacji. Specjalne wyróżnienie dla kierowcy Renault F1, nowicjusz w Trofeum, a już przed kilkoma doświadczonymi przeciwnikami.
Podczas pierwszego finału Elite Sup Jean-Baptiste Dubourg zdołał utrzymać przewagę nad Genewańczykami i zwyciężyć bez drżenia. Obydwa Clio pokonały Skodę Fabię Oliviera Panisa, który wystartował z czwartej pozycji i zdołał dogonić Lionela Régala. Niedługo potem francuski mistrz górski musiał wycofać się z zawodów, pozostawiając czwarte miejsce Olivierowi Pernautowi.
W drugim finale Elite Sup dobiegła końca kłótnia pomiędzy Jean-Philippe Dayrautem a Alainem Prostem. Pomimo dobrego startu kierowcy Dacii, obrońca tytułu był w stanie utrzymać swoją pierwszą pozycję, po czym powiększył przewagę i bez trudności zwyciężył. Wręcz przeciwnie, Alain Prost przez cały wyścig musiał walczyć z Franckiem Lagorce, aby chronić swoje drugie miejsce.
Wyniki drugiego dnia w Alpe d'Huez: Jean-Philippe Dayraut, pomimo balastu, odbiera Alainowi Prostowi sześć punktów (5 w kwalifikacjach, 1 w wyścigu) i zwiększa swoją przewagę do dwunastu punktów na czele stawki Trofeum Androsa. Pod koniec tej pierwszej fazy rywalizacji na lodzie obrońca tytułu uzyskał znaczną przewagę. Jednakże w roku 2010 pozostały cztery spotkania, które wyłonią zwycięzcę trofeum sezonu 2009/10.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)