GCK Motorsport przeżywa teraz zieloną rewolucję. Stajnię Guerlain Chicherit można było w ostatnich latach oglądać na scenie m.in rallycross, od 2021 r. pragnie zmienić orientację wszystkich swoich programów sportowych na zieloną energię.
Mając to na uwadze, komponent rallye-raid zostanie pokonany do 2024 roku dzięki szybko rozwijającej się technologii wodorowej wraz z rozpoczęciem budowy buggy GCK e-Blast 1.
W oparciu o podwozie Peugeot 3008 e-Blast 1 zadebiutuje na kilku imprezach w 2021 r., w tym w kolejnym Dakarze, najpierw z elektrycznym układem napędowym połączonym z systemem akumulatorów oferującym łącznie 340 KM.
Komponent wodorowy zostanie dostarczony w styczniu 2022 r., a jego celem będzie udział w określonych fragmentach Dakaru w 2023 r. przed dotarciem do wyścigu w 2024 r.; spodziewane są dwa egzemplarze.
„Pracowałem nad połączeniem moich pasji do sportów motorowych i technologii z moją wizją zrównoważonej przyszłości” – podkreśla Chicherit. Życie w Alpach codziennie przypomina nam o krokach, które musimy podjąć, aby opracować najnowocześniejsze technologie i wykorzystać nasze projekty związane ze sportami motorowymi jako platformę do napędzania zrównoważonej transformacji.
Cieszę się, że udało mi się zgromadzić myślących przyszłościowo specjalistów w swoich dziedzinach, aby stworzyć innowacyjne prace, które będą miały znaczenie. Nie mogę się doczekać, aż zakończy się nasza pierwsza faza wyścigu, który tak wiele dla mnie znaczy, czyli Dakaru. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)