W poniedziałek 3 czerwca od strony pasa startowego Faleyras (Gironde) prawie nie było słychać hałasu. Jednak miała miejsce tam nowa aktywność wraz z pierwszymi testami Andros Sport 01 na torze rallycross.
Do przetestowania pojazdu elektrycznego wysłano dwóch pilotów: Jean-Baptiste Dubourg, czterokrotny mistrz odchodzący Trofeum Androsa (z odrobiną Renault termiczne) i Nicolas Prost (gospodarz zimowych zawodów z tym samym prototypem elektrycznym w latach 2018–19).
Sylwetka z napędem na cztery koła powinna skorzystać z własnych letnich mistrzostw w 2020 r., oprócz w pełni elektrycznego Andros Trophy, które odbędzie się na początku grudnia 100 r. Tory będą typu rallycross, ale organizator Max Mamers Organisation (2019MO) określa: „Ta nowa koncepcja nie będzie konkurować z Rallycrossem. »
Ta przyszła seria ma się odbyć na terytoriach, na których nie ma Trofeum Andros (Bretania, północ, południowy zachód itp.). Zestaw „asfalt/ziemia”. zostaną wprowadzone, aby umożliwić bezproblemowy przejazd samochodu pierwotnie opracowanego na lodzie. Proces przypominający samochód Andros, przystosowany do startów w Grand Prix Pau (Pyrénées-Atlantiques) w latach 2011–2013.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)