Od Pikes Peak po Nürburgring – prototyp Volkswagen ID. R, w 100% elektryczny, zmierzy się z dwoma mitami światowego sportu motorowego.
Rekordzista amerykańskiego podjazdu niemiecka marka spróbuje ustanowić rekord okrążenia elektrycznego modelu Nordschleife na torze Nürburgring, a kierowca zamówiony na tę okazję będzie Romainem Dumasem, świetnym specjalistą od torów.
Na kilka godzin przed pierwszym pełnowymiarowym testem w Zielonym Piekle, zaplanowanym na jutro, w czwartek 25 kwietnia, Volkswagen oficjalnie zaprezentował swój mocny prototyp o mocy 500 kW (nieco ponad 670 KM), widziany już kilkakrotnie w testach, zwłaszcza tych ostatnich dni z podkreślając system DRS.
„Na Nordschleife ID. R będzie osiągał średnią prędkość ponad 180 km/h, a maksymalną prędkość na prostych do 270 km/h, wspomina François-Xavier Demaison, dyrektor techniczny Volkswagen Motorsport.
Dlatego opracowaliśmy zupełnie nowy pakiet aerodynamiczny z DRS, począwszy od Formuła 1oraz zoptymalizowane zarządzanie energią, które kontroluje moc dwóch silników elektrycznych i odzysk energii podczas hamowania. »
Hamowanie zapewnią także tarcze, w których niemieccy inżynierowie zastosowali węgiel.
Volkswagen Motorsport również chciał podzielić się doświadczeniami z prototypem ID. R do jak największej liczby osób, poprzez wdrożenie symulatora dostępnego na www.raceroom.com/volkswagen, dzięki któremu zasiądziesz za kierownicą najnowszego Wolfsburga na północnej pętli toru Nürburgring.
Pamiętajmy też, że Volkswagen wystawi swój prototyp ID. R dalej Góra Tianmen w Chinach następny wrzesień
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)