Rekordy są po to, żeby je bić. Wszyscy to wiedzą. Dlatego też Lotus nie potraktował tego lekko i opracował Eviję (dwa na oś w przypadku napędu na wszystkie koła).
I jak to często bywa, gdy podczas opracowywania wyścigowej bestii przekracza się granice, Lotus zdecydował się wypuścić swoją Eviję X na tor Nürburgring, gdzie liczy się prędkość. Przez 20,832 73 kilometry i 1950 zakręty Zielonego Piekła marka założona przez Colina Chapmana w latach XNUMX. XX wieku nie przegapiła swojego spotkania. Wręcz przeciwnie!
Jeśli absolutny rekord Porsche 919 Hybrid EVO w rozmiarze 5'19"546, wyprodukowany w 2018 roku, jest wciąż poza zasięgiem, Lotus uczcił tę okazję, ustanawiając trzeci najlepszy czas w historii na torze Nürburgring dla samochodów niezatwierdzonych do ruchu drogowego. Z pewnością jest to ponad minutowa różnica w porównaniu ze Stuttgartem LMP1, ale z Eviją Pomiędzy nimi znajduje się Volkswagen ID.R, który w 6 r. przekroczył 24'047"6 lat z Romainem Dumasem za kierownicą.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)