Sebastiana Loeb Wyścigi nie pojawiają się w lista stałych zgłoszeń na sezon World RX 2019, ale jednostka Dominique’a Heintza potwierdziła, że pozostanie zaangażowana w tę dyscyplinę, rywalizując w kilku rundach po tym, jak w zeszłym roku współpracowała na pełny etat z Grégoire’em Demoustierem Peugeot 208 WRX-a.
„Sezon World RX jest przygotowywany z rocznym wyprzedzeniem– wyjaśnił szef ekipy SLR podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Paryżu. Byliśmy gotowi, ale musimy spojrzeć na kontekst w związku z wycofaniem Peugeota. Nie myśleliśmy wtedy, że będziemy uboczną ofiarą tej decyzji, ale dziś mamy w warsztacie dwa samochody gotowe do jazdy. Jesteśmy przekonani, że dyscyplina ta ma przed sobą wielką przyszłość i my pozostaniemy obecni. Będziemy obecni na kilku nieokreślonych jeszcze rundach, a my już przeprowadziliśmy testy. »
Sébastien Loeb Racing nie podał żadnych informacji na temat modeli, których to dotyczy, ani kierowców, którzy prawdopodobnie wezmą udział w World RX. Trójkolorowa struktura powinna zapewne pojawić się na kilku europejskich rundach, gdzie koszty są najmniej istotne.
„Będziemy nadal angażować się w RX, ponieważ jest to dyscyplina, w którą wierzymy– potwierdził Sébastien Loeb, były mieszkaniec Peugeota. Mieliśmy kierowcę (Grégoire Demoustier), który chciał rywalizować w pełnych mistrzostwach i był bardzo zaangażowany. Wszyscy ucierpieli z powodu wycofania się Peugeota, nie tylko ja, ponieważ wycofali się wszyscy producenci. To był mocny cios dla dyscypliny. Mistrzostwa skupiły się bardziej na amatorach, ale te mistrzostwa będą miały przyszłość w pojazdach elektrycznych, ponieważ ta technologia doskonale nadaje się do wyścigów i w końcu się sprawdzi. To także projekt dla naszego zespołu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)