Prost: „Margines do poprawy”

Alain Prost, po Andorze, tracący dwa punkty do Jean-Philippe'a Dayrauta, pozostawił Alpe d'Huez dwanaście punktów straty. Kierowca Dacii uważa, że ​​jego Duster ma jeszcze wiele do poprawienia.

opublikowany 20/12/2009 à 12:11

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Prost: „Margines do poprawy”

Alain Prost, trzeci w pierwszym i drugim wyścigu w Alpe d'Huez, pozostawia Isère ze 1 punktami, o dziesięć mniej od Jean-Philippe'a Dayrauta, lidera klasyfikacji generalnej Trofeum Androsa. Po skutecznym stawianiu oporu pomimo balastu w piątek, „Profesor”? nie skorzystał w pełni z sobotniej redukcji wagi (balast 20 kg w porównaniu do 40 kg w Dayraut), został pokonany przez kierowcę Skody w eliminacjach, a następnie w finale.

Po oszczędzeniu opon podczas pierwszej rundy kwalifikacyjnej Alain Prost skupił swoje wysiłki na drugiej sesji. Po bardzo dobrym starcie kierowca Dacii był mniej konsekwentny niż Jean-Philippe Dayraut, lepszy na wszystkich czterech okrążeniach. „ Nadal brakuje nam spójności na czterech szybkich okrążeniach, potwierdza Prost. Postaramy się wykorzystać przerwę na pracę nad tym punktem, planując nowe udoskonalenia techniczne począwszy od Isola 2000. Dacia Duster to zupełnie nowy samochód, jest jeszcze sporo do poprawy. »

Drugi w drugiej rundzie kwalifikacyjnej, ale trzeci w sumie w obu sesjach (Jean-Baptiste Dubourg był najszybszy w pierwszej rundzie), czterokrotny mistrz świata znalazł się w finale ze swoim największym rywalem. Startując z drugiego miejsca, szybko uciekł Jean-Philippe'owi Dayrautowi, po czym musiał stawić opór Franckowi Lagorce, aby chronić swoją pozycję. Drugi w finale „Profesor” w sumie zajął trzecie miejsce tego dnia.

Pomimo weekendu, który pozwolił Dayrautowi zyskać na ogólnej przewadze, Alain Prost nie jest ani rozczarowany, ani pesymistyczny. „ Podczas pierwszych trzech spotkań w sezonie zebraliśmy wiele informacji. Wiemy, w którym kierunku pracować i wiemy, które elementy musimy poprawić. Wyjeżdżamy z 12 jednostkami Jean-Philippe Dayraut. Nasze ambicje są zawsze bardzo wysokie. Przed nami jeszcze osiem wyścigów, mamy czas, żeby nadrobić zaległości. »

Następne spotkanie na Isola 2000 w piątek 8 stycznia i sobotę 9 stycznia 2010.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz