Hayden Paddon wzmacnia globalne sieci Rallycross Europa od premiery serii. Bez kierownicy na sezon 2019 WRC où il évoluait jusqu’à présent avec Hyundai, le Néo-Zélandais de 31 ans évoluera dans la catégorie reine sur un châssis Pantera RX6. Il continuera à défendre les intérêts du constructeur coréen puisqu’il évoluera avec une carrosserie de Hyundai i30.
„Rallycross nie jest dla mnie zupełnie nowy, ponieważ już to robiłem rallye przez długi czas, ale będę musiał się przyzwyczaić do jazdy z samochodami wokół mnie, podkreśla zwycięzca Rajdu Argentyny 2016. GRC Europe będzie nowym wyzwaniem, którego nie mogę się doczekać i w którym mam nadzieję dobrze się spisać. »
Szczególnie zmierzy się z Haydenem Paddonem bracia Hansenowie Timmy i Kevin czy nawet Aleksandra Wurza. Kiwi określił, że będzie obecny w 6 rundach kalendarza i tyle „Wkrótce zostaną ujawnione inne wiadomości rajdowe. »
Coś nieco innego, ale podekscytowany dołączeniem w tym roku do nowego GRC Europe na 6 rund Rallycrossu. Zmierzymy się z bardzo dobrymi kierowcami i zasiądziemy za kierownicą Hyundaia i30 Pantra X6 – 550 KM i 750 nm. https://t.co/7YuO2E2DU4. Więcej aktualności z Rajdu już wkrótce pic.twitter.com/sT0wvh51Jz
— Hayden Paddon (@HaydenPaddon) 31 stycznia 2019
„Jesteśmy zachwyceni faktem, że Hayden dołączył do naszych sieci, dodaje Max Pucher, prezes GRC Europe. Zawsze był jednym z moich ulubionych kierowców ze swoim unikalnym stylem jazdy. Ciekawie się to ogląda i jestem pewien, że widzowie będą zachwyceni. »
Hyundai jest również reprezentowany w World RX z zespołem GRX Marcusa Grönholma na podwoziu ze starego i20 WRC. Pierwsze testy GRC Europe odbędą się w MJP Arena Fuglau (Austria) na początku maja, natomiast pierwsza runda zostanie rozegrana w Dreux (Eure-et-Loir) w dniach 29 i 30 czerwca.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)